ارسال به دیگران پرینت

کیمیا و سمیرا؛ زنان پرنفوذ سریال در سریال زخم کاری

در سریال زخم کاری زنان نقش اساسی در پیشبرد درام دارند و دو کاراکتر سمیرا و کیمیا نفوذ خاصی در درام قصه دارند.

کیمیا و سمیرا؛ زنان پرنفوذ سریال در سریال زخم کاری

پرهام موسوی در سینما تیکت نوشت:

زنان پرنفوذ سریال در سریال زخم کاری

 

سمیرا (رعنا آزادی‌ور)

نفوذ او باعث شده کاراکتر مالک ترس هایش کمتر شود و تبدیل شود به یک قاتل، با اینکه سمیرا بدنبال منافع شخصی اش در زندگی زناشویی است اما حساسیت خاصی روی مالک دارد.

ولی وقتی متوجه میشود مالک در یک رستوران به دیدار منصوره عشق قدیمی اش رفته دعوای خاصی با مالک انجام نمیدهد در ادامه وقتی متوجه حضور کیمیا در کنار مالک میشود نگران میشود که منافع شخصی اش به خطر بیوفتد.

به همین دلیل با کیمیا همراه میشود تا متوجه تمام اموال مالک شود . رعنا آزادی ور به بهترین شکل ممکن توانست لیدی مکبث ایرانی در بازی اش طراحی کند.

 
 

خشم های درونی در نگاهش و همچنین بروز خشم های بیرونی در مواجه با خطرات در بازی او دیده میشود که بازی او را به یکی از متفاوت‌ترین نقش‌هایش تبدیل کرده است‌.

کیمیا (الهه حصاری)

کیمیا منشی باهوش دفتر مظفر کم کم به مالک نزدیک میشود ، مالک از هوش کیمیا استفاده میکند و در این راستا انبار چایی ناصر را پیدا میکند و انتقام تازه ای از ناصر گرفت.

حالا که مالک به توانایی اجرایی کیمیا پی برده و متوجه شده تنها یک منشی ساده نیست اموال تازه ای را وارد شرکت میکند که توسط کیمیا مخفی بماند اما در ادامه این مسیر کیمیا هم بدنبال منافع شخصی اش است.

 

به همین دلیل با سمیرا همراه میشود و سمیرا هم از هوش کیمیا تعجب می‌کند. کاراکتر کیمیا راز آلودگی خاصی دارد و به مرور شناخته میشود.

همین راز آلودگی در بازی درونی الهه حصاری دیده می‌شود و در قسمت های اخیر وقتی متوجه ماهیت اصلی کیمیا می‌شویم بازی اش اثر بخش می‌شود.

 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه