ارسال به دیگران پرینت

ایران نفت را با تخفیف زیاد به چین می فروشد| بلومبرگ: تخفیف زیاد ایران به چین برای فروش نفت

ایران نفت را با تخفیف زیاد به چین می فروشد. بلومبرگ گزارش داده است که تخفیف زیاد ایران به چین برای فروش نفت انجام می شود. بر أساس گزارش بلومبرگ، بخشی از محموله‌هایی که به چین می‌رسد، مستقیم در بنادر ایران بارگیری ‌شده و بخشی نیز به عنوان تولیدات کشورهای دیگر عرضه می‌شود.

ایران نفت را با تخفیف زیاد به چین می فروشد| بلومبرگ: تخفیف زیاد ایران به چین برای فروش نفت

ایران نفت را با تخفیف زیاد به چین می فروشد. بلومبرگ گزارش داده است که تخفیف زیاد ایران به چین برای فروش نفت انجام می شود. بر أساس گزارش بلومبرگ، بخشی از محموله‌هایی که به چین می‌رسد، مستقیم در بنادر ایران بارگیری ‌شده و بخشی نیز به عنوان تولیدات کشورهای دیگر عرضه می‌شود.

تخفیف زیاد ایران به چین برای خرید نفت

وبسایت بلومبرگ گزارش داد که ایران نفت خود را به چین با تخفیف زیاد می‌فروشد.

بلومبرگ به نقل از بازرگانان و تحلیلگران نفت نوشت: چین روزانه حدود یک میلیون بشکه نفت خام و گازوئیل از ایران وارد می‌کند که بیشترین میزان در دو سال اخیر به ‌شمار می‌رود. ایران از محدودیتی که اوپک برای تولید نفت خام وضع کرده معاف است.

به گفته دست‌اندرکاران بازار نفت، قیمت نفت ایران در چین معمولاً بین ۳ تا ۵ دلار در هر بشکه زیر معیار نفت خام برنت است، تفاوتی که سبب شده شرکت‌های محلی با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی به سرعت اقدام به خرید و ذخیره سازی نفت ایران کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه