ارسال به دیگران پرینت

خانواده قربانیان ۷۵۲ مقابل دادسرا تجمع کردند| "دادخواهی" خواسته خانواده قربانیان۷۵۲ در دادسرای نظامی

خانواده قربانیان ۷۵۲ مقابل دادسرا تجمع کردند. "دادخواهی" خواسته خانواده قربانیان۷۵۲ در دادسرای نظامی است. خانواده قربانیان ۷۵۲ پس از یک سال و یک ماه و 7 روز هنوز جواب قانع کننده ای نگرفته اند.

خانواده قربانیان ۷۵۲ مقابل دادسرا تجمع کردند| "دادخواهی" خواسته خانواده قربانیان۷۵۲ در دادسرای نظامی

خانواده قربانیان ۷۵۲ مقابل دادسرا تجمع کردند. "دادخواهی" خواسته خانواده قربانیان۷۵۲ در دادسرای نظامی است. خانواده  قربانیان ۷۵۲ پس از یک سال و یک ماه و 7 روز هنوز جواب قانع کننده ای نگرفته اند.

یک سال و یک ماه و ۷ روز پس از انهدام هواپیمای اوکراین خانواده جانباختگان این حادثه درحالی همچنان پیگیر این پرونده‌اند که پاسخی روشن نگرفته و حتی تجمع‌شان در اعتراض به این اوضاع بلاتکلیف مقابل ساختمان دادسرای نظامی تهران، نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

 

در این گزارش آمده:

* گروهی از خانواده جانباختگان پرواز ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین برای آنچه «دادخواهی» می‌خوانند به دادسرای نظامی تهران رفتند. این چندمین نوبت است که در طول یک سال و اندی پس از این حادثه، خانواده جانباختگان پرواز اوکراین برای دادخواهی و درخواست رسیدگی به پرونده این ماجرا و محاکمه عاملان شلیک به هواپیما به دادسرای نظامی تهران مراجعه می‌کنند. این درخواست‌ها عموما با وعده رسیدگی و محاکمه عاملان در آینده‌ای نامعلوم به پایان رسیده بود. ماجرا اما در آخرین دور مراجعه خانواده جانباختگان شکل و شمایل دیگری به خود گرفت.

* به ‌گفته یکی از بازماندگان این حادثه تلخ، نشست روز گذشته خانواده‌های جانباختگان در دادسرای نظامی، درنهایت به بی‌نتیجه مانده. شرایطی که باعث شد خانواده‌ها در ادامه مقابل ساختمان دادسرای نظامی دست به تجمع بزنند که البته درنهایت با درخواست ماموران انتظامی مبنی بر پایان دادن به تجمع، خانواده‌ها بدون گرفتن پاسخی مشخص محل را ترک کرده‌اند.

* آن‌طور که برخی خانواده‌های جانباختگان هواپیمای اوکراینی در حساب‌های کاربری‌شان در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند، صادق عرب‌زاده، بازپرس پرونده هواپیمای اوکراینی در جریان نشست روز گذشته با خانواده برخی جانباختگان این پرواز گفته که قرار نهایی صادر شده و منتظر تعیین تاریخ دادگاه هستند اما چنانچه برخی خانواده‌های جانباختگان از طریق حساب‌های کاربری‌شان در شبکه‌های اجتماعی خبر داده‌اند، با وجود تعیین تاریخ دادگاه، هنوز هیچ‌یک از وکلای خانواده‌ها موفق به دسترسی و مطالعه پرونده نشده‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه