ارسال به دیگران پرینت

داستان اکران آنلاین امشب «خروج» ابراهیم حاتمی کیا

فیلم خروج حاتمی کیا شامگاه ۲۴ فروردین ۹۹ از طریق سامانه فیلیمو و نماوا به صورت اینترنتی پخش می شود. رسانه ملی، دیشب تبلیغ گسترده ای برای نمایش آخرین کار کارگردان ژانر دفاع مقدس کرد و از هموطنان خواست تا به تماشای آنلاین فیلم او بنشینند.

 داستان اکران آنلاین امشب «خروج» ابراهیم حاتمی کیا

حاتمی کیا نیز در یک پیام ویدیویی که از بخش خبری بسیاری از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش شد، از مردم خواست از کپی و به اشتراک گذاری فیلم جلوگیری کنند تا پس از داستان کرونا، فیلم در اکران عمومی، هزینه ساخت را جبران کند.

انتخاب فیلم «خروج» حاتمی کیا برای اکران آنلاین روزگار کرونایی و تبلیغ گسترده آن در رسانه ملی و پخش صحبت های کارگردان درباره دانلود غیرقانونی فیلم، با واکنش های مختلفی از سوی فعالان رسانه ای، سینمایی و کاربران شبکه های اجتماعی همراه شده است.

فیلم خروج حاتمی کیا از فرآیند انتخاب سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره فیلم فجر ۹۸ کنار گذاشته شد تا آقای کارگردان همیشه معترض، این اتفاق را «مهندسی آرا» خطاب کند. کارگردان ژانر دفاع مقدس سینمای ایران، در نشست خبری فیلمش در بهمن ۹۸، زبان منتقدان فیلمش را زبان بی حیایی دانسته بود.

فرامرز قریبیان هم در نشست خبری فیلم، «خروج» را بهترین کار خود دانست و از «خروج همیشگی» از دنیای بازیگری گفت. برخی از رسانه ها در بهمن ماه ۹۸ پس از اکران محدود فیلم خروج حاتمی کیا، عناوین خاصی برای نوشته های خود انتخاب کردند.

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه