ارسال به دیگران پرینت

مقام سابق آمریکایی: اکثر آمریکایی‌ها به کیت تست کرونا دسترسی ندارند

وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا در دولت باراک اوباما با انتقاد از وجود اختلاف طبقاتی در آمریکا با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: اکثر شهروندان آمریکایی دسترسی به کیت تست کرونا ندارند.


مقام سابق آمریکایی: اکثر آمریکایی‌ها به کیت تست کرونا دسترسی ندارند

شرمن یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده توافق هسته‌ای آمریکا با ایران در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما در صفحه توییتری نوشت: در حالی که افراد برجسته به راحتی دسترسی به کیت تست کرونا دارند، بیشتر شهروندان آمریکایی از این حق محروم هستند.

پل کروگمن اقتصاددان برجسته آمریکا و برنده جایزه نوبل اقتصاد در سال ۲۰۰۸ نیز در پیامی توییتری با انتقاد از روند در اختیار بودن کیت‌های تست کرونا در آمریکا نوشت: در حالیکه به نظر نمی رسد که افراد برجسته در آمریکا در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر باشند اما بیشترین خدمات پزشکی در اختیار آنان است.

کرگمن در ادامه نوشت: در حالیکه پیش از این تعدادی زیادی به این ویروس مبتلا شده‌اند، اما ما زمانی از آغاز روند شیوع این ویروس مطلع می‌شویم که افراد برجسته گرفتار آن شوند.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در پی شیوع ویروس کرونا در پایتخت این کشور، ورود بازدیدکنندگان به کنگره تا پایان ماه جاری میلادی ممنوع می‌شود.

به گزارش آسوشیتدپرس از بعدازظهر امروز پنجشنبه تمام برنامه‌های بازدید عمومی از مجلس نمایندگان آمریکا و مجلس سنا تا روز نخست آوریل (۱۱ فروردین) لغو شده است.

این محدودیت شامل تمام ساختمان‌ها و دفاتر این دو مجلس می‌شود.

پیش از این مطرح شده بود که تعدادی از اعضای کنگره پس از حضور پر نشست سالانه ایپک (لابی صهیونیستی در آمریکا) با فردی که کرونا مثبت بوده است، تماس داشته‌اند

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه