معصومه  میرحسینی

معصومه میرحسینی

معصومه میرحسینی‌زاده، گوینده‌ی رادیو و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال 1354 متولد شد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

معصومه میرحسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1354 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار معصومه میرحسینی می‌توان به بازیگری در سریال پرانتز باز، فیلم دیوار و فیلم جنایت اشاره کرد.

فیلم های معصومه میرحسینی + بیوگرافی

 

معصومه میرحسینی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1382 در 28 سالگی در فیلم جنایت به کارگردانی محمدعلی سجادی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پرانتز باز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای معصومه میرحسینی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید هاشم‌پور، میترا حجار، شهرام حقیقت‌دوست و مهدی میامی را تجربه کرد.

معصومه میرحسینی در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم معصومه میرحسینی در این سال، بازیگری در سریال پرانتز باز به کارگردانی کیومرث پوراحمد محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی معصومه میرحسینی بازی در سریال پرانتز باز بوده است. معصومه میرحسینی سال 1389 در 35 سالگی در سریال پرانتز باز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با کیومرث پوراحمد همکاری داشته است. معصومه میرحسینی توانست با بازی در سریال پرانتز باز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر طناز طباطبایی، امیر غفارمنش، فردوس کاویانی و فرزین محدث بر تجارب او افزود.

معصومه میرحسینی - بیوگرافی، زندگی نامه و کارنامه هنری | منظوم

 

معصومه میرحسینی علاوه‌بر سریال پرانتز باز، سال 1386 در 32 سالگی در فیلم دیوار نیز بازی کرده است. معصومه میرحسینی این‌بار با محمدعلی طالبی یعنی کارگردان فیلم دیوار و هنرمندانی چون گلشیفته فراهانی، محمد کاسبی، مهرداد صدیقیان و آزیتا حاجیان همکاری داشت.

در این سال‌ها معصومه میرحسینی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مهدی میامی با 3 مرتبه، امیررضا دلاوری با 2 مرتبه، فرهاد اصلانی با 2 مرتبه، مریم کاویانی با 2 مرتبه و ابراهیم آبادی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با معصومه میرحسینی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی معصومه میرحسینی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. معصومه میرحسینی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 85% آثار وی سینمایی و 15% آثارش تلویزیونی است. در واقع معصومه میرحسینی از مجموع 7 اثری که در کارنامه دارد، در 6 اثر در سینما با نام‌های فیلم قول، فیلم دیوار، فیلم مخصمه، فیلم ایستگاه بهشت، فیلم پایان راه و فیلم جنایت به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال پرانتز باز بازی کرده است.

معصومه میرحسینی - بیوگرافی، زندگی نامه و کارنامه هنری | منظوم

 

در مجموع در کارنامه 42 ساله و بیوگرافی معصومه میرحسینی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی معصومه میرحسینی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار معصومه میرحسینی در منظوم سر بزنید. همه 7 اثر مهم معصومه میرحسینی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار معصومه میرحسینی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر معصومه میرحسینی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی معصومه میرحسینی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی معصومه میرحسینی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال پرانتز باز محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی معصومه میرحسینی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم قول محسوب می‌شود.

منظوم