محمد  نیک‌دل

محمد نیک‌دل

محمد نیک‌دل، نویسنده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ترمینال غرب» فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد نیک‌دل نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمد نیک‌دل می‌توان به فعالیت در فیلم ترمینال غرب اشاره کرد.

محمد نیک‌دل در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم محمد نیک‌دل در این سال، فعالیت در فیلم ترمینال غرب به کارگردانی قربانعلی طاهر فر محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد نیک‌دل فعالیت در فیلم ترمینال غرب بوده است. محمد نیک‌دل کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1396 فیلم ترمینال غرب به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. محمد نیک‌دل توانست با فعالیت در فیلم ترمینال غرب تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر محسن افشانی، متین ستوده، هوشنگ توکلی و ثریا قاسمی توانست سطح کاری او را متحول کند.

تولیدات | محمد نیکدل یکی از این فعالان فرهنگی است که تولیدات او با نام  اخراجی ها توانسته است در بخش زیادی از جامعه تاثیر گذار باشد و قطعا همه شما  حداقل / #

 

در بیوگرافی محمد نیک‌دل آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمد نیک‌دل و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمد نیک‌دل در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم محمد نیک‌دل در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمد نیک‌دل در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمد نیک‌دل در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمد نیک‌دل درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمد نیک‌دل بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم ترمینال غرب محسوب می‌شود.