ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | رابطه جنسی سالم

تاثیر رابطه جنسی سالم در سلامت بدن و زیبایی پوست

داشتن رابطه جنسی خیلی خوب می تواند بهترین گزینه برای زیبایی صورت شما باشد.

تاثیر رابطه جنسی سالم در سلامت بدن و زیبایی پوست

داشتن رابطه جنسی خیلی خوب می تواند بهترین گزینه برای زیبایی صورت شما باشد. مزایای عشق بازی با همسر خیلی بیشتر از یک پایان خوش است. در واقع، حتی فراتر از اتاق خواب شما هم خواهد رفت. تحقیقات نشان می دهد مردان و زنانی که سن بالاتری دارند و از رابطه جنسی خوب و فعالی برخوردارند ۵ تا ۷ سال جوان تر از سن واقعی شان به نظر می رسند. به نظر شما چه چیزهای دیگری در عشق بازی و رابطه جنسی نهفته است که در سلامت و زیبایی ظاهر شما تاثیر می گذارد؟ ما در این مطلب ۱۵ فایده رابطه جنسی در زیبایی را عنوان می کنیم که زوج ها می توانند با تقویت حیات جنسی خود به آنها دست پیدا کنند.

1- پوست شما می درخشد

در هنگام معاشقه، شما به پوست خود فرصت درخشش می دهید؛ طبیعی، بدون برنزه کننده، پودر، کرم یا هر ماده آرایشی دیگر. داشتن رابطه جنسی باعث بهبود جریان خون می شود و به همین دلیل اکسیژن رسانی بهتر به پوست و در نهایت روشن تر شدن پوست را به همراه خواهد داشت. یک رابطه جنسی کوتاه در عصر می تواند باعث درخشش طبیعی شما در هنگام شام شود.

2- کالری می سوزانید

همان طور که در مطالب قبل هم گفتیم، رابطه جنسی مثل یک ورزش است؛ حتی بوسه هم نوعی ورزش به حساب می آید. در ضمن، بدون این که بدن خود را از نظر تحریک جنسی به اوج لذت برسانید، بدن شما از یک معاشقه معمولی نیز بهره مند خواهند شد. وقتی شما درگیر رابطه عاشقانه هستید، میزان کلسترول خون کاهش پیدا می کند، خلق و خوی شما بهتر می شود، ضربان قلب و گردش خون افزایش پیدا می کند و حتی رابطه جنسی این قدرت را دارد که به همان اندازه پیاده روی در باشگاه یا استفاده از وزنه، کالری بسوزانید. در واقع، این طور می توان گفت که وقتی همسرتان را یک دقیقه کامل می بوسید، ۱۲ کالری می سوزانید؛ یعنی بیشتر از ۶۰ ثانیه پیاده روی.

۳- شادتر هستید

شاید خیلی از شما این جمله را شنیده باشید که می گویند: « شادترین بانوان زیباترین ها هستند». وقتی خانم ها به اوج لذت جنسی می رسند، بدنشان سروتونین و DHEA آزاد می کند که هر دوی آنها خلق و خو را بهتر می کند. در اصل، رابطه جنسی می تواند یک داروی ضدافسردگی طبیعی به شمار رود و شما را روز به روز خوشحال تر کند. این رضایت و خشنودی در سرتاسر بدن به شیوه قابل توجهی منعکس می شود. خانمی که لبخند می زند، جذاب تر از یک خانم عبوس و کسل است.

4- موهای سالم تری دارید

ورزشِ بیشتر آکنه و جوش را تحت کنترل نگه می دارد و کالری را می سوزاند. رابطه جنسی بهترین راه برای به دست آوردن هر دوی این فواید است. علاوه بر این فواید، یک مزیت دیگر نیز وجود دارد : میزان هورمون ها کاهش پیدا می کند. یعنی نه تنها پوست شما شفاف و صاف می شود بلکه موهای شما نیز زیباتر و سالم تر به نظر می رسند. همه ما می دانیم که عدم تعادل میزان هورمون ها می تواند باعث ضعیف و نازک شدن موها شود و با داشتن رابطه جنسی، تولید استروژن افزایش پیدا کرده و موهای شما سالم تر می شود.

۵- رژ گونه طبیعی خواهید داشت

اوج لذت جنسی راز کنار گذاشتن رژ گونه و خداحافظی با آن است. همه هورمون اندورفینی که در زمان ارضای جنسی آزاد می شود ظاهر صورتی رنگ و براقی به گونه های شما می دهد که خودش نوعی آرایش جذاب به حساب می آید. در واقع، هیچ آرایشی به پای طراوات و شادابی طبیعی که ماحصل رابطه جنسی است نمی رسد.

6- جذابیت تراوش می کنید

هر چه شما بیشتر در رابطه جنسی با همسرتان باشید، جذابیت بیشتری از نظر جنسی برای همسر خود دارید زیرا هورمون فرومون طبیعی در هنگام رابطه جنسی آزاد می شود. هر چه این هورمون ها بیشتر در سطح بدن جاری شوند، همسر شما بیشتر به سمت شما جذب می شود. بنابراین، دیگر شما برای ایجاد کشش جنسی در همسرتان نیاز به اسپری کردن عطر دلخواه روی بدن خود ندارید.

۷- روند پیری را متوقف کنید

درست است که داشتن رابطه جنسی زیاد روند پیری را به طور کامل متوقف نمی کند اما باعث می شود شما جوان تر از چیزی که هستید به نظر برسید. هر چه فعالیت شما در اتاق خواب بیشتر باشد، تولید کلاژن افزایش پیدا می کند. به عبارت دیگر چروک، شل شدن پوست و پیر شدن با افزایش سن کمتر می شود. شاد بودن و هیجان داشتن برای ایجاد رابطه جنسی تمام چیزی است که برای دور ماندن از پیری نیاز دارید نه اینکه به خرید کرم ها و ماسک های گران قیمت حاوی کلاژن روی بیاورید.

8- ناخن هایتان قوی تر می شود

اگر از داشتن ناخن های نازک و شکننده رنج می برید، کلید تقویت ناخن های شما شیطنت های زناشویی بیشتر است! در واقع، همان هورمون هایی که بعد از رابطه جنسی آزاد می شوند باعث قوی و ضخیم تر شدن ناخن ها می شود؛ درست مثل وقتی که باردار هستید. هر چه بیشتر با همسرتان معاشقه کنید، دفعات مراجعه به آرایشگاه برای مانیکور یا پدیکور کمتر می شود.

۹- با آکنه خداحافظی می کنید

از آنجا که رابطه جنسی نوعی ورزش محسوب می شود، هر چه بیشتر انجامش دهید، کمتر احتمال دارد آکنه روی صورت و بدنتان پدیدار شود. بنابراین، چرا نباید برای رها شدن از شر جوش و آکنه این روش را امتحان کنید؟ رابطه جنسی هم باعث درخشش و شفافیت پوست می شود و هم یک درمان طبیعی خانگی رایگان برای جوش است. پس دیگر نیازی به لوسیون های پاک کننده یا مرطوب کننده نخواهید داشت؛ یعنی همان مواد شیمیایی که به پوست شما بیشتر آسیب می رسانند.

10 - لب های شما حجیم تر و قلوه ای تر می شود

بدن شما در طول رابطه جنسی گردش خون بیشتری دارد. به همین علت، لب های شما نیز حجیم تر و برجسته تر خواهند بود. همان طور که گفتیم، صورت شما بعد از رابطه جنسی می درخشد و گونه هایتان سرخ می شود. حالا، تنها چیزی که باقی می ماند یک برق لب است که به لب های حجیم شده خود بزنید. رابطه جنسی در نوع خود یک رژیم زیبایی طبیعی به شمار می ررود که یک تنه همه ترفندهای زیبایی را روی چهره شما پیاده می کند.

۱۱- شکم شما صاف می شود

آیا در ناحیه شکم و پهلوی شما چربی زیادی های انباشته شده است که می خواهید هر چه زودتر از شرش خلاص شوید؟ افزایش کورتیزول در سیستم بدن شما چیزی است که باعث بزرگ شدن شکم می شود. اما این میزان کورتیزول در هنگام رابطه جنسی کاهش می یابد. پس، هر چه رابطه جنسی بیشتری داشته باشید، به این معنی است که وزن بیشتری از شما کم می شود و دیگر نیاز به حرکات شدید دراز و نشست نخواهید داشت. در عوض، با انجام رابطه جنسی بیشتر به شما و همسرتان خوش می گذرد.

11- پوست شما نرم تر می‌شود

یک مزیت دیگر داشتن رابطه جنسی با همسرتان، نرم شدن پوست است؛ به طوری که تا چندین روز دوام خواهد داشت. در هنگام رابطه جنسی ، شما عرق می کنید و همین امر باعث بیرون آمدن چربی های طبیعی مانند اسید لینولئیک (چربی موجود در روغن زیتون) می شود که سلول های پوست را لیز و در نهایت پوست را کمی نرم می کند. به این معنی که هر چه حرکات شما در هنگام رابطه جنسی شدیدتر و تندتر باشد، پوست شما نرم تر خواهد بود. تمام تعرق شما باعث باز شدن منافذ پوست و تمیز شدن آنها می شود.

۱۲- سینه ها بزرگ تر خواهد شد

بله، درست خواندید! رابطه جنسی باعث بزرگ شدن اندازه سینه در خانم ها می شود. سینه شما در هنگام رابطه جنسی ۲۵ درصد حجیم تر و نوک سینه ها به اندازه نیم اینچ (بین یک تا یک و نیم سانتی متر) برجسته تر می شود. با این وجود، دیگر هیچ خانمی نیاز به عمل جراحی بزرگ کردن سینه و پروتز ندارد. تحریک شدن و گردش خون تنها چیزی است که سینه های شما را به طبیعی ترین شیوه ممکن بزرگ می کند؛ چیزی که سوتین های اسفنجی و فنردار نمی توانند انجام دهند.

۱۳- خواب بیشتری خواهید داشت

یکی از بهترین نکات زیبایی داشتن خواب کافی در شب است تا بتوانید صبح ها قبراق و سرزنده بیدار شوید. همین امر، باعث می شود شما جذاب تر به نظر برسید، چشم هایتان قرمز نباشد و دایره های سیاه دور چشم شما ظاهر نشود. رابطه جنسی یکی از عوامل القاکننده خواب است. بعد از رابطه جنسی و معاشقه صمیمی با همسرتان، اگر هر دوی شما در عرض چند دقیقه خوابتان ببرد یا شروع به خر و پف کنید تعجب آور نیست. بعد از تجربه اوج لذت جنسی و ارضا شدن، بدن شما اکسی توسین آزاد می کند. این هورمون باعث آرامش و ریلکس شدن می شود و فرایند به خواب رفتن را سریع تر خواهد کرد.

۱۵- دندان های شما بهتر می شوند

داشتن رابطه جنسی با همسر به دندان های شما هم فایده می رساند و باعث بهتر و سالم تر شدن آنها می شود. با رابطه جنسی، شما با پوسیدگی دندان مبارزه می کنید. می پرسید چرا؟ و چطور ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟ وقتی بدن زنان مایع منی مرد را جذب می کند، مقداری روی، کلسیم و دیگر مواد معدنی که با پوسیدگی دندان مبارزه می کنند را به دست می آورد. این سه ماده مفید با افزایش قدرت و سلامت دندان ها، باعث تقویت و مبارزه با پوسیدگی دندان می شود.

منبع : زومیت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • نگین ارسالی در

      بسیارعالی باتمام موارد واقعا موافقم ،سکس ضد افسردگی ضد بیماری یک بمب انرژی یک لذت بسیارعالی درمان دردهای روحی وجسمی موثر درزیبایی پوست زیبایی روح وروان شادی ونشاط آرامش و......من که به سکس خیلی اعتقاد دارم وخیلی دوسش دارم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه