ارسال به دیگران پرینت

عراقچی:

قهرمانی با چشم‌های بسته کار هر کس نیست

سید عباس عراقچی، با تقدیر از عملکرد ورزشکاران نابینا کشورمان در مسابقات پارالمپیک توکیو گفت: قهرمانی با چشم‌های بسته کار هر کس نیست.

قهرمانی با چشم‌های بسته کار هر کس نیست

سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه، امروز (دوشنبه) در جلسه هیات رئیسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور که در پایان مسابقات پارالمپیک توکیو و در محل این فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران نابینا در توکیو خوش درخشیدند و یک‌سوم مدال‌های طلای کاروان پارالمپیک ایران متعلق به آنها بود. ٨ ورزشکار نابینا و کم بینای اعزامی موفق به کسب ۴ مدال طلا و دو نقره شدند. عملکرد آنها که تنها بخش کوچکی از ورزشکاران پارالمپیکی اعزامی را تشکیل می دادند خیره کننده بود.

وی افزود: به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان به این عزیزان تبریک می‌گویم و برای همه ورزشکاران نابینا و کم بینای کشورمان آرزوی موفقیت بیشتر در میادین ملی و بین‌المللی دارم.

عراقچی در پایان با بیان اینکه امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک کشورمان توجه بیشتری به فدراسیون نابینایان و کم بینایان داشته باشند و به ویژه برای تاسیس ورزشگاه‌ها و امکانات ویژه نابینایان مساعدت کنند، گفت: قهرمانی با چشم‌های بسته کار هر کس نیست.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه