ارسال به دیگران پرینت

روحانی: خناسان می‌گفتند چه شد آن آب و برق مجانی امام؟

رئیس‌جمهور گفت: قسمتی در سخنرانی امام در بهشت زهرا بود که برخی خناسان آن را دنبال کردند و آن این بود که فرمودند که ما کاری می کنیم آب و گاز برای مردم رایگان شود، ولی خناس‌ها می‌گفتند چه شد آن آب و برق مجانی؟ و دولت دوازدهم افتخار می‌کند این کار را انجام داد و ما امروز توانستیم برای افرادی که مصرف بسیار کمی دارند برایشان هم برق و هم آب و هم گاز مجانی است.

روحانی: خناسان می‌گفتند چه شد آن آب و برق مجانی امام؟

رئیس‌جمهور گفت: بخشی در سخنرانی امام بود که برخی خناسان آن را دنبال کردند و آن این بود که فرمودند ما کاری می کنیم آب و گاز برای مردم رایگان شود، ولی خناس‌ها می‌گفتند چی شد آن آب و برق مجانی؟

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های وزارت نیرو، با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز امام با یک استقبال بی‌نظیر وارد کشور شد. این ساعت‌هایی که در آن ایام می‌گذراندیم بسیار حساس در تاریخ کشور بود و آن سخنرانی مهمی که در بهشت زهرا ایراد کردند و مورد استقبال تاریخ بود.

وی افزود: قسمتی در سخنرانی امام بود که برخی خناسان آن را دنبال کردند و آن این بود که فرمودند که ما کاری می کنیم آب و گاز برای مردم رایگان شود، ولی خناس‌ها می‌گفتند چه شد آن آب و برق مجانی؟ و دولت دوازدهم افتخار می‌کند این کار را انجام داد و ما امروز توانستیم برای افرادی که مصرف بسیار کمی دارند برایشان هم برق و هم آب و هم گاز مجانی است.

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه