ارسال به دیگران پرینت

سومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول برگزار شد

سومین «جشنواره مدیریت دانش همراه اول» مختص حوزه‌های تجاری برگزار شد.

سومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول برگزار شد

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین «جشنواره مدیریت دانش همراه اول» همگام با اوج‌گیری نقش دانش، نوآوری، پیدایش فناوری‌های نوین و اهمیت یافتن ارزش منابع دانشی در اداره سازمان‌ها و همچنین تجربه مثبت و کارآمد دو دوره گذشته، هفته گذشته با حضور برخی از معاونان، مدیران و کارشناسان اپراتور اول تلفن همراه برگزار شد.
بنا بر تصمیم سیاستگذاران، این رویداد از یک جشنواره سالانه به سلسله رویدادهای مدیریت دانش تبدیل شده که دور نخست آن زمستان سال گذشته با تأکید بر حوزه‌های دانشی فنی، دور دوم نیز با رویکرد تحول دیجیتال برگزار شد.
سومین دوره این رویداد نیز مختص «حوزه‌های تجاری» بود که همچون دوره گذشته با توجه به شرایط دوران کرونا، به صورت مجازی برگزار شد.
همراه اول به‌عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی، همواره توجه ویژه‌‌ به موضوع مدیریت دانش به عنوان جزیی از اهداف استراتژیک خود دارد و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه که خروج شرکت‌های تامین‌کننده را در پی داشته، لزوم تبیین جایگاه مدیریت دانش و کارکردهای آن در شرکت را در اولویت خود قرار داده است.

مدیریت دانش همراه اول درصدد است با هدف یکپارچه‌سازی سرمایه‌های دانشی در بخش‌های مختلف و تأثیرگذاری مستقیم بر مفاهیمی مانند مشتری‌مداری، یادگیری سازمانی، اعتلای فرهنگ سازمانی، رهبری و تصمیم‌‌گیری هوشمندانه، بازطراحی فرآیندها، تولید دانش جدید و تبدیل دانش ضمنی به کاربردی در راستای ارتقای سطح فعالیت‌ها و رسیدن به اهداف مورد نظر گام بردارد.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه