ارسال به دیگران پرینت

۸ نفر دیگر در شهرداری آبسردبازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بازداشت ۸ نفر دیگر در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری آبسرد خبر داد. وی افزود: تاکنون در خصوص این پرونده مجموعاً ۲۶ نفر بازداشت شدند که شامل سه عضو شورای شهر، شهردار، ۵ پیمانکار، یک دهیار و ۱۶ نفر از کارمندان شهرداری آبسرد می‌شود.


 ۸ نفر دیگر در شهرداری آبسردبازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بازداشت ۸ نفر دیگر در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری آبسرد خبر داد.

محمدتقی تقی‌زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون در پرونده شهرداری آبسرد مجموعاً ۲۶ نفر بازداشت شدند.

وی از بازداشت ۸ نفر دیگر در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری آبسرد خبر داد و گفت: در راستای رسیدگی به پرونده تخلفات مالى و ساختمانى در شهرداری آبسرد، یکی از اعضای شورای شهر آبسرد، یک دهیار، یک کارمند شهرداری و دو پیمانکار که واسطه بودند، بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: چند روز قبل نیز دو پیمانکار و یک کارمند شهرداری بازداشت شده بودند.

تقی‌زاده یادآور شد: تاکنون در خصوص این پرونده مجموعاً ۲۶ نفر بازداشت شدند که شامل سه عضو شورای شهر، شهردار، ۵ پیمانکار، یک دهیار و ۱۶ نفر از کارمندان شهرداری آبسرد می‌شود.

وی تأکید کرد: رسیدگی به این پرونده به طور جدی در دستور کار قرار دارد و تحقیقات در مورد تخلفات ادامه خواهد داشت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چرا اینقدر تو شهرداری ها دزد هست بیشترین دزدی ها تا حالا تو شهرداری ها بوده تو همه شهرهای ایران از سدمعبری ها بگیر تا خود شهر دار سد معبری ها که واضح و اشکار ادعای کدخدایی و باجگیری میکنند اصلا خیابون ها را تیکه تیکه روزانه می فروشند به دست فروش ها .و برای انها جا رزرو میکنند.اگه کاسبی هم پول ندهد کتک پرت کردن بساطش و انتقال به شهر داری نصیب شون می شود.مخصوصا برای این کار از ارازل و اوباش و زورگیر استفاده میشود.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه