ارسال به دیگران پرینت

کسب و کار| تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه برای ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای فناور

تفاهم‌نامه همکاری چند جانبه میان بنیاد ملی توسعه فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و وزارت تعاون امضاء شد.

کسب و کار| تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه برای ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای فناور

صبح امروز طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری چند جانبه میان بنیاد ملی توسعه فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای فناور در محل ساختمان مرکزی دانشگاه تهران امضاء شد.

در این مراسم دکتر منصوری معاون کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، دکتر نواب‌پور مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری و دکتر زارعی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شماری دیگر از مسئولان حضور داشتند.

این یادداشت تفاهم در راستای ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذاری و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی به امضاء رسید.

در این تفاهم‌نامه ایجاد فضای کسب وکار استارتاپ استودیو در حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و IoT، ایجاد پلتفرم و هاب بروکرهای تکنولوژی، استفاده از پتانسیل‌های دانشی موجود در دانشگاه و ایجاد و توسعه هسته‌ها و استارتاپ‌های فناور حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و IoT از زمینه‌های همکاری عنوان شده است.

هم‌چنین حمایت از صاحبان ایده و ایجاد کسب و کارهای جدید در حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و IoT  به صورت مشترک، استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب و کار طرفین برای کمک به صاحبان ایده و رشد و توسعه شرکت‌های فناور، اجرای برنامه‌ها و رویدادهای کارآفرینی، آموزشی و فناوری به صورت مشترک و همکاری در ایجاد نهاد مالی با نگاه تأمین مالی خرد از دیگر مواردی است که در این یادداشت تفاهم چند جانبه بر آن تأکید شده است.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه