ارسال به دیگران پرینت

رسول‌پناه | دوست ندارم مدیرعامل باشم اما افتخار می‌کنم که اینجا هستم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هیات مدیره باید بیاید تا مدیرعامل را مشخص کند؛ واقعا دوست ندارم مدیرعامل باشم اما افتخار می‌کنم که اینجا هستم.

رسول‌پناه   |  دوست ندارم مدیرعامل باشم اما افتخار می‌کنم که اینجا هستم.

مهدی رسول‌پناه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، درباره خرید سه بازیکن جدید برای پرسپولیس اظهار داشت: سه تا از بازیکنانی که سرمربی خواسته بود را صحبت کردیم و توانستیم با حامد لک، سعید آقایی و عیسی آل کثیر قرارداد امضا کنیم. طی فردا و پس فردا خبرهای خوب دیگری داریم و یکی ۲ بازیکن دیگر را به خدمت می‌گیریم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس واقعا در حد توان و بودجه خودش قرارداد بسته است. اصل، عشق به پرسپولیس بوده و بازیکنان با علاقه آمدند و توافق خوبی بین طرفین صورت گرفت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور هواداران جلوی ساختمان باشگاه گفت: در رابطه با تجمع امروز باید بگویم که ابتدا از هواداران تشکر کنم. این تجمع حق آنها بود و من پاسخگو بودم و به سوالاتشان جواب دادم.

وی درباره عاقبت ماجرای مهدی ترابی اذعان داشت: هنوز به ما جواب نداده است. تا آخر هفته همه چیز را نهایی می‌کنیم.

رسول پناه در پاسخ به این سوال که از علیرضا بیرانوند بابت اظهارات اخیرش ناراحت است یا خیر تصریح کرد: نه. بیرانوند نظرش را گفت و من هم جواب دادم. خیلی خوب شد که صحبت کرد. من هم حافظ منافع پرسپولیس هستم.

وی همچنین درباره انتقاد هواداران به او گفت: گفتم اگر هواداران اجازه بدهند با دست باز با بازیکنان مدنظر مذاکره می‌کنیم. همین اتفاق هم امروز رخ داد. هواداران صبوری کنند تا آخر هفته لیست را قطعی می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره کناره‌گیری خبیری از معاونت اجرایی باشگاه بیان داشت: وقتی باشگاه را تحویل گرفتیم مدیریت ورزشگاه شهدای گمنام و درفشی‌فر را به ایشان دادیم چرا که می‌خواستند آنجا خدمت کنند. دیگر معاون اجرایی در حیطه ایشان نیست. تا آخر هفته هیات مدیره جدید تشکیل می‌شود و بعضی از معاونت‌ها نفرات جدید خود را خواهد شناخت.

وی درباره تکلیف طلب برانکو گفت: من قبول دارم دغدغه اصلی هواداران پول برانکو است. اما دغدغه مهم‌تر من خود باشگاه و جذب نفرات است. در کنار آن پول برانکو هم مهم است. پول را جور می‌کنیم اما خدا باید کمک کند و بتوانیم پرداختی داشته باشیم.

رسول‌پناه درباره جلوگیری از جذب بازیکن و مربی خارجی و اینکه آن را مثبت ارزیابی می‌کند یا خیر گفت: ابلاغ وزارت ورزش و سازمان لیگ بوده است و باید تمکین کنیم.

وی در پایان درباره اینکه دوست دارد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود یا خیر اذعان داشت: من که گفتم هیات مدیره باید بیاید تا مدیرعامل را مشخص کند. واقعا دوست ندارم مدیرعامل باشم اما افتخار می‌کنم که اینجا هستم. مدیری بهتر از من پیدا شود حتما استفاده می‌کنم. در کنار پرسپولیس هر کاری بتوانم انجام خواهم داد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه