ارسال به دیگران پرینت

بزرگترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی در شانگهای راه اندازی شد.

تسلا بزرگترین ایستگاه سوپرشارژ جهان را که شامل 72 پایه شارژ در یک مرکز سرپوشیده است، در شانگهای چین راه‌اندازی کرد.

بزرگترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی در شانگهای راه اندازی شد.

شرکت تسلا اعلام کرد که بزرگترین ایستگاه سوپرشارژ جهان را در چین راه‌اندازی کرده است. این مرکز در شانگهای با داشتن 72 پایه شارژ به راحتی گوی سبقت را از ایستکاه شارژی که تسلا با 56 پایه در ماه گذشته در کالیفرنیا تاسیس کرده بود، ربود.

بر اساس تصاویر ارسال شده توسط کاربران چینی در توییتر، برخلاف ایستگاه شارژ روباز کالیفرنیا، به نظر می‌رسد که این ایستگاه در شانگهای، سرپوشیده است.

این ایستگاه در مرکز بین المللی "جینگ‌آن"(Jing’an) در یک منطقه مهم تجاری شهر شانگهای واقع شده است. همه 72 پایه شارژ این ایستگاه از سوپرشارژرهای V2 استفاده می‌کنند که حداکثر 150 کیلو وات برق تحویل می‌دهند، در حالی که 56 پایه موجود در ایستگاه کالیفرنیا از سوپرشارژرهای 250 کیلو واتی V3 استفاده می‌کنند. این بدان معناست که رانندگان خودروهای برقی در شانگهای در مقایسه با همتایان آمریکایی خود باید کمی بیشتر برای شارژ شدن خودروی برقی خود منتظر بمانند. ضمن اینکه فقط خودروهای تسلا مدل 3 و Y از شارژ V3 پشتیبانی می‌کنند.

تسلا تاکنون بیش از 20 هزار خودروی برقی "مدل 3" خود را در بازار چین به فروش رسانده است و این امر، چین را به یک بازار کلیدی برای این شرکت تبدیل کرده است. همچنین طبق گزارشات، تسلا در ماه نوامبر 23 هزار خودروی برقی در کارخانه بزرگ خود در شانگهای موسوم به "Gigafactory 3" تولید کرده است. برخی از خودروهای الکتریکی ساخته شده در این کارخانه در همان چین به فروش می‌رسند، در حالی که برخی دیگر به اروپا و بازارهای دیگر صادر می‌شوند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه