ارسال به دیگران پرینت

بهنوش طباطبایی | بهنوش طباطبایی عکس | تغییر چهره بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با 100 میلیون دگرگون شد | چهار عمل زیبایی که بهنوش طباطبایی را جوان کرد + عکس

بهنوش طباطبایی 4 عمل زیبایی انجام داده تا چهره اش دگرگون شود. در این مطلب، با جراحی های این بازیگر و هزینه این جراحی ها آشنا خواهید شد.

بهنوش طباطبایی با 100 میلیون دگرگون شد | چهار عمل زیبایی که بهنوش طباطبایی را جوان کرد + عکس

بهنوش طباطبایی در ابتدای دهه هشتاد با سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری با ایفای نقش کتی به عنوان چهره‌ای جدید به عرصه بازیگری معرفی شد. بهنوش طباطبایی پس از آن در فیلمها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد که فیلم تختی یا سریال در کنار زاینده رود از جمله معروف ترین آنهاست. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل از جمله اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که پس از چند سال به جدایی انجامید. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که فعالیت مدلینگ را به صورت قانونی انجام داده است. بهنوش طباطبایی اکنون ۴۲ سال دارد و مجرد است.

بهنوش طباطبایی در سال‌های اخیر همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده و تغییرات مکرری که در چهره‌اش ایجاد می‌کند بارها مورد بحث قرار گرفته است. با این حال، تغییرات اخیری که او در چهره اش ایجاد کرده، شوکه کننده بوده و با جراحی های قبلی تفاوت دارد.

این بازیگر در هفته های گذشته با حضور در مراسم های تشییع پیکر آتیلا پسیانی و داریوش مهرجویی همه را متعجب کرده بود.

یک صفحه اینستاگرامی مدعی است که بهنوش طباطبایی 4 عمل زیبایی انجام داده تا چهره اش چنین دگرگون شود. مجموع هزینه این جراحی ها حدود 100 میلیون تومان است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه