ارسال به دیگران پرینت

الان زمان انتقاد کردن نیست| اهل نق زدن و گلایه نیستم

عضو تیم ملی والیبال اعزامی به بازیهای المپیک گفت: در آستانه اعزام به رویدادی مثل المپیک زمان مناسبی برای انتقاد کردن از شرایط نیست.

الان زمان انتقاد کردن نیست| اهل نق زدن و گلایه نیستم

 سی و دومین دوره بازیهای المپیک تابستانی از اول مرداد به میزبانی توکیو برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز با ۶۶ ورزشکار در این دوره از بازیها حضور خواهد داشت. مراسم بدرقه نخستین گروه از اعضای کاروان اعزام به توکیو شامگاه شنبه در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

سیدمحمد موسوی در حاشیه این مراسم گفت: المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی و غیر فوتبالی دنیا است. برای هر ورزشکاری حضور در این رویداد یک افتخار به شمار می‌رود. برای دومین بار است که این سهمیه را برای والیبال و ورزش کشور کسب می‌کنیم.

وی با بیان این که تمام انرژی و انگیزه‌مان را برای این مسابقات به کار خواهیم گرفت ادامه داد: مسابقات سخت لیگ ملت‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم که بیشتر جنبه تدارکاتی و آماده‌سازی برای المپیک داشت. کادر فنی تلاش کرد تا به ترکیب ایده‌آل دست پیدا کند. اهر چند کار بسیار سختی داریم اما سعی می‌کنیم که بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

عضو باتجربه تیم ملی والیبال ایران در مورد تدارکات لازم برای حضور در المپیک گفت: زمان مناسبی برای انتقاد کرد و حرف زدن در مورد این مسائل نیست. من اهل گله‌گذاری و نق زدن نیستم، اما اتفاق خاصی نسبت به سال‌های غیرالمپیکی رخ نداده است. شرایط فدراسیون والیبال مثل همیشه خوب بود، چون فدراسیون ما حرفه‌ای است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه