ارسال به دیگران پرینت

رای به شخصیتی در تراز انقلاب امید به آینده ای روشن است

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان گفت: مردم با رای دادن به شخصیتی در تراز انقلاب در روز ۲۸ خرداد، امید به آینده ای روشن را ترسیم کنند.

رای به شخصیتی در تراز انقلاب امید به آینده ای روشن است

مهدی طرفی  اظهار کرد: ایران در آستانه یک تحول عظیم قرار دارد و بدون شک نقش آفرینی نیروهای انقلابی می‌تواند زمینه‌ساز روی کار آمدن دولت اسلامی و رهایی از دولت‌های پیر و خسته و مرعوب غرب شود.

وی افزود: مردم خوزستان در سال‌های متمادی توانستند دین خود را به انقلاب ادا کنند و اکنون نیز با حضور خود پای صندوق‌های رأی در ۲۸ خرداد در رقم خوردن حماسه‌ای تاریخی سهیم و شریک باشند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان عنوان کرد: مردم با انتخاب گزینه ولایی و انقلابی و جهادی، عدالت‌خواه و شجاع و ضد فساد و مفسدان و دارای کارنامه درخشان مدیریتی و کارآمد، شخصیتی جامع و در تراز انقلاب اسلامی یعنی آیت الله ابراهیم رئیسی، امید به آینده‌ای روشن را رقم خواهد زد.

وی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان عموم مردم را به حضور پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کند و قطعاً حضور پر رنگ و مشارکت همگانی در انتخابات مشت محکمی بر صورت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و ضد انقلاب خواهد زد؛ البته انتخاب رئیس دولت در گام دوم انقلاب می‌تواند تحقق بخش ملزومات تشکیل تمدن نوین اسلامی باشد.

طرفی افزود: با توجه به گستردگی دایره نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی که کاندیداهای شورای اسلامی شهر هستند، شورای ائتلاف استان ضمن تأکید بر رعایت ملاک‌ها و معیارها و توجه به اولویت‌ها و حساسیت‌ها در خصوص تنظیم لیست کاندیداها هیچ دخالتی در هیچ شهرستانی از جمله کلان‌شهر اهواز نکرده و به همه شوراهای ائتلاف شهرستان‌ها اختیار داده تا بر اساس فرآیندهای مورد تأکید از طریق تحقیقات میدانی و ساز و کارهای گزینشی مشخص خود و به طور مستقل لیست تهیه کنند و خود مسئولیت آن را بر عهده بگیرند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان گفت: بدیهی است با وجود جمع کثیری از شایستگان و واجدان شرایط و نیروهای انقلابی این کار بسیار سخت و دشوار است که این روند بدون عیب و خطا نخواهد بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه