ارسال به دیگران پرینت

نیمکت نساجی «شلوغ کاری» کرد| انتظار از مسئولان باشگاه پرسپولیس

مربی تیم‌ فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه مسئولان باشگاه باید بیشتر از قبل مشکلات مالی بازیکنان را حل کنند گفت: آنهایی که در ورزشگاه بودند دیدند نیمکت تیم نساجی دنبال شلوغ کاری بود.

نیمکت نساجی «شلوغ کاری» کرد| انتظار از مسئولان باشگاه پرسپولیس

حمید مطهری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: تمام بازی‌ها در دور برگشت لیگ برتر خیلی سخت است. همه تیم‌ها قابل احترام هستند. امروز هم بازی سختی داشتیم و این برد را به هواداران، بازیکنان و مجموعه پرسپولیس تبریک می گویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم. در نیمه اول بازی مالکانه انجام دادیم. فشار زیادی مخصوصاً به دفاع راست نساجی آوردیم که‌منجر به تعویض زودهنگام این تیم هم شد.

او ادامه داد: مهدی ترابی را با پاس‌هایی که طول بیشتری داشت به موقعیت‌های گلزنی زیادی رسیدیم. سپس آنها سعی کردند بازی مستقیم انجام دهند. چیزی که ما آنها را وادار کردیم تا انجام دهند. در فضاها برای مهاجمان نساجی خواستند موقعیت سازی کنند اما اجازه ندادیم.

مطهری یادآور شد: در گل دوم هم سه بازیکن تعویضی خیلی خوب عمل کردند و یک بازی تیمی خیلی خوبی انجام دادیم و بازی ترکیبی قابل قبولی داشتیم. تعویض‌های خیلی خوبی انجام دادیم. دیدید که‌کامیابی نیا، عالیشاه و آل کثیر چقدر خوب بودند. از سید جلال تا مهاجمان همه خوب کار کردند.

مربی سرخ‌ها از توقع خود از مدیران باشگاه صحبت کرد و گفت: می دانم مدیران باشگاه زحمت می کشند اما واقعاً تاکنون کمترین دریافتی را داشتیم. امیدوارم مدیران ما را همراهی کنند. بازیکنان با دل و جان کار می‌کنند و امیدوارم مسیر را برای ما مهیا کنند.

او درباره اعتراضات به داور بازی تصریح کرد: به خود نساجی مربوط می‌شود که می‌خواهند شکایت کنند اما خیلی مشخص است شروع کاری از جانب کدام نیمکت بود. از داوران می‌خواهم با شجاعت رفتار کنند و اجازه ندهند اینگونه امتیاز بگیرند. من در این باره صحبتی ندارم اما کسانی که در ورزشگاه بودند می‌توانند شهادت دهند چه کسی شلوغ کاری می‌کرد.

مطهری درباره انتقادات از گل نزدن‌های این تیم گفت: هرکاری کنیم باز هم از ما انتقاد می‌شود. البته انتقادات را می‌پذیریم اما امیدوارم روی یک نفر زوم نکنند.

او درباره رقابت با سپاهان اصفهان یادآور شد: آنها تیم قابل احترامی هستند اما تمرکز ما روی تیم خودمان است. بازی به بازی پیش می‌رویم و شرایط تیم را در نظر می‌گیریم. همه تیم‌ها قابل احترام هستند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه