ارسال به دیگران پرینت

بازار برای دلار 30 هزار تومانی آماده باش است

تحلیل گران فنی باور دارند،‌ تثبیت اسکناس آمریکایی بالای مقاومت 29 هزار و 200 تومان می تواند زمینه ساز ورود تقاضای جدید به معاملات شود و عده ای باور دارند این اتفاق، زمینه ساز حرکت دلار به بالای مرز 30 هزار تومان خواهد شد.

بازار برای دلار 30 هزار تومانی آماده باش است

 اسکناس آمریکایی در اولین روز هفته در انتظار رفتار حواله درهم خواهد بود. در صورتی که درهم به سوی مرز حساس 8 هزار تومانی حرکت کند، احتمال شکست محدوده حساس مقاومتی 29 هزار و 200 تومان  دلار وجود دارد.

تحلیل گران فنی باور دارند،‌ تثبیت اسکناس آمریکایی بالای مقاومت 29 هزار و 200 تومان می تواند زمینه ساز ورود تقاضای جدید به معاملات شود و عده ای باور دارند این اتفاق، زمینه ساز حرکت دلار به بالای مرز 30 هزار تومان خواهد شد. حمایت فعلی بازار ارز نیز محدوده 28 هزار و 800 تومانی است که در صورت از دست رفتن آن، احتمال افت دلار تا محدوده 28 هزار و 200 تومان وجود دارد.

2-01-01

رشد اسکناس آمریکایی در روز جمعه

در حالی که روز پنج شنبه اسکناس آمریکایی در مسیر نزولی قرار گرفته و در مقطعی حتی تا محدوده 28 هزار و 900 تومان نزول کرده بود، روز جمعه اوضاع به کام افزایشی های بازار دلار بود. اسکناس آمریکایی در روز تعطیل در بازار پشت خطی به راحتی بالای مرز 29 هزار تومانی نوسان کرد و حتی در مقطعی به سوی مقاومت حساس 29 هزار و 200 تومان گام برداشت. رشد دلار در روز تعطیل می تواند فضای بازار در ابتدای روز جاری را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال تا بازار از رشد قیمت حواله درهم مطمئن نشود، از خریدهای سنگین در بازار ارز خبری نخواهد بود.

به گفته فعالان، تا زمانی که دلار در محدوده 28 هزار و 800 تا 29 هزار و 200 تومان قرار داشته باشد، خبری از ورود بازیگران جدید به بازار نخواهد بود. احتمال دارد تا قبل از شروع مذاکرات هسته ای در تاریخ 8 آذر،‌ دلار نوسان در دامنه مشخصی را تجربه کند. با این حال،‌ همه چیز بستگی به اخبار هسته ای خواهد داشت و همین موضوع موجب می شود که معامله گران هفته جاری بیشتر در وضعیت منتظر قرار داشته باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه