ارسال به دیگران پرینت

فال | فال روزانه امروز

فال روزانه امروز جمعه 17فروردین | طبق ماه تولدت فال روزانه ات را بخوان

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه امروز جمعه 17فروردین | طبق ماه تولدت فال روزانه ات را بخوان

فال روزانه امروز جمعه ۱۷ فروردین 

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۱۷ فروردین:

فال روز تولد: روح جسورتان به شما توانایی مبارزه با سخت‌ترین شرایط را می‌دهد. اراده پولادین شما، گویی کوه‌ها را جابجا می‌کند و هیچ مانعی نمی‌تواند شما را از رسیدن به اهدافتان باز دارد. لجبازی و حسادت، دو خصلتی هستند که گاه در شما نمود پیدا می‌کنند و می‌توانند برایتان دردسرساز شوند. سعی کنید. این چالش‌ها را مدیریت کنید و اجازه ندهید که مانع پیشرفت شما شوند. سالی که در پیش رو دارید، مملو از برکت و نیکویی خواهد بود. وضعیت اقتصادی شما به طور فوق‌العاده‌ای بهبود خواهد یافت و سلامتی کامل را در تمام طول سال تجربه خواهید کرد. متأهل‌ها در سال جاری، روابطی عاطفی، صلح‌آمیز و بدون مشکل را تجربه خواهند کرد. همسر یا شریک زندگی شما، حامی و پشتیبان شما خواهد بود و غرق در عشق و محبت او خواهید شد. برای مجردها، عشقی ناگهانی و طوفانی در سال جاری پیش‌بینی می‌شود. این عشق، شور و هیجان زیادی را به زندگی شما خواهد آورد، اما احتمالاً دوام چندانی نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین فروردین

یادت باشه، گنج واقعی زندگی نه در پول و ثروت، بلکه در وجود آدم‌هایی است که دوستتان دارند و از شما و آرزوهایتان حمایت می‌کنند. امروز یکی از این عزیزان، هدیه‌ای به شما خواهد داد که شاید مادی نباشد و بیشتر جنبه معنوی داشته باشد. شاید این هدیه فقط یک جمله باشد، اما می‌تواند روی طرز فکر شما اثر بزرگی بگذارد. برای رسیدن به هدفی که در سر دارید، به جای اینکه فقط به حساب بانکی خود نگاه کنید، به مهارت و توانایی آدم‌هایی که در این مسیر همراه شما هستند، توجه کنید. همراهی افراد قوی و با انگیزه، رمز موفقیت شما در این راه خواهد بود. مبارزه‌ای نفس‌گیر با شخصی در پیش خواهید داشت که با هوشیاری و دوراندیشی از پس آن برخواهید آمد. در این مبارزه، صبر و حوصله را چاشنی کار خود کنید و با اعتماد به نفس به پیروزی فکر کنید. ممکن است از شخصی جواب منفی بشنوید که نباید شما را ناامید و پریشان کند. به خودتان ایمان داشته باشید و مطمئن باشید که از عهده هر کاری برخواهید آمد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

سعی کن تا جایی که میتونی، ذهنت رو روی چیزای خوب زندگیت متمرکز کنی. میدونم که ممکنه امروز با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو بشی، حتی شاید درگیر بحث و دعواهای ناخواسته‌ای هم بشی. اما یادت باشه که این مشکلات نباید دیدگاهت رو نسبت به خودت و زندگیت تغییر بدن. اینها فقط یه بخش از زندگی روزمره هستن که باید باهاشون کنار بیای. به حس ششم خودت اعتماد کن، چون میتونه بهت کمک کنه تا از پس خیلی از این مشکلات بربیای. امروز یه دیدار با یه شخص تاثیرگذار خواهی داشت که میتونه به حل مشکلاتت کمک کنه و کارها رو به روال عادی خودش برگردونه. به زودی یه خبر خوش به گوشت میرسه که باعث خوشحالیت میشه. سعی کن ولخرجی رو کنار بگذاری و بیشتر مراقب پولت باشی. مراقب رفتار اطرافیانت باش و سعی کن دوست رو از دشمن تشخیص بدی. یه دوست خوب همیشه باهات صادق هست و هیچوقت بهت خیانت نمیکنه.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز پر از انرژی هستی و مثل یک آتشفشان فعال می‌جوشی! از این انرژی به بهترین نحو استفاده کن و کارهایی که داری رو با قدرت انجام بده. هر پروژه‌ای که مدیریت و رهبریش رو به عهده بگیری، با موفقیت پیش خواهد رفت. امروز کلام و عملت قدرتی جادویی داره. اگر از این قدرت به درستی استفاده کنی، به هر چی که می‌خوای می‌رسی. پس با اعتماد به نفس حرف بزن و عمل کن. در محل کارت، منتظر فرصت‌های غیرمنتظره‌ای باش. وقت آن رسیده که نسبت به اتفاقاتی که در اطرافت رخ می‌دهد، کمی دقیق‌تر و تیزبین‌تر باشی. اطلاعاتی که نیاز داری در دسترس هست، فقط کافیه کمی دقت کنی و از جزئیات غافل نشوی. به گذشته فکر نکن و وقت خود را با افسوس خوردن برای اتفاقاتی که افتاده تلف نکن. با این کار، فقط آینده خود را نیز تباه خواهی کرد. برای رسیدن به اهدافت، نیازی به درگیری و جنگ و جدال نیست!!

فال روزانه متولدین تیر

امروز یه جور دوراهی داری. از یه طرف دلت می‌خواد زودتر شروع کنی و کارهاتو انجام بدی، اما از یه طرف هم حس می‌کنی که هنوز آماده نیستی. شاید حس کنی که زمین زیر پات سفت نیست و می‌ترسی قدم بعدی رو برداری. اجازه نده فشارهای دنیای بیرون تو رو به سمت کاری ببرن که دوستش نداری. کارهاتو به همون شکلی که خودت می‌خوای و با همون سرعتی که می‌تونی انجام بده. اینطوری اعتماد به نفست هم خیلی بیشتر می‌شه. امروز از شنیدن حال و روز یه نفر تعجب می‌کنی. درسته که روند پیشرفتت یه ذره کند بوده، اما دلسرد نشو. به زودی همه چیز درست می‌شه و به روال عادی خودش برمی‌گرده. برای خودت فرصت ایجاد کن و ازش استفاده کن. برای اینکه به نتیجه دلخواهت برسی باید به بقیه هم کمک کنی تا به اهدافشون برسن. مواظب باش که روزمرگی مانع پیشرفتت نشه.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز یه جورایی همه چیز دور و بر شما پر از تنش و انرژی منفیه. اما برای اینکه از این وضعیت سالم بیرون بیای، باید بتونی تو دل این همه چالش و تنش، فرصت‌هایی که برایت وجود دارن رو پیدا کنی. وقتش رسیده که یه تجدید نظر تو نگرشت نسبت به بعضی چیزها ایجاد کنی. یه تغییر کوچولو تو خودت می‌تونه باعث بشه که خیلی چیزها تو زندگیت تغییر کنن. فرصت‌هایی برای پیشرفت تو شغلت به وجود میان که لازمه‌ش اینه که بیشتر تو محل کارت وقت بگذرونی. اما تو اصلا دوست نداری که زندگیت رو فدای کارت کنی. اگه نتونی بین این دو تا تعادل برقرار کنی، هیچوقت به آرامش نخواهی رسید. اون چیزی که تو ذهنت داری به زودی اتفاق می‌افته. آینده خیلی روشنی برای نیتت پیش‌بینی می‌شه. کلید تکمیل شدن موفقیت‌های تو اینه که از آدم‌های متخصص تو کارشون کمک بگیری.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز خیلی احساساتی هستی و ممکنه خیلی تند و تیز با بقیه برخورد کنی. یه جورایی حالت تهاجمی داری و می‌خوای همه چیز رو خودت کنترل کنی. اما یادت باشه که امروز تقریبا همه عصبی هستن و زود از کوره در میرن. پس باید خودت رو برای مقابله باهاشون آماده کنی. امروز روز شلوغ و پرکاری خواهی داشت، اما اصلا ناراحت نیستی و حتی از این همه انرژی لذت می‌بری. این اواخر خیلی از زندگیت ناراضی هستی. خوشبختانه یه تکیه‌گاه تو زندگیت داری که می‌تونی ازش کمک بگیری. باهاش حرف بزن و درد و دلت رو بهش بگو. مطمئن باش که جوابش مثبت خواهد بود و یه راه حل منطقی و عملی پیش پات می‌گذاره. حتی اگه فکر میکنی نیازی بهش نداری، امروز باهاش تماس بگیر. از انجام کارهای بیهوده خودداری کن

فال روزانه متولدین مهر

اگه دنبال قدرت می‌گردی، بهتره تو خودت دنبالش بگردی. تو وجود خودت یه گنج عظیم از قدرت داری. بذار امروز قدرت و احساسات درونیت تو رو هدایت کنن. با تکیه بر این ویژگی‌ها می‌تونی به نتایج فوق‌العاده‌ای برسی. اصلا نگران نباش که داری زیاده‌روی می‌کنی. امروز شانس باهات یاره و می‌تونی بهترین نتیجه‌ها رو بگیری. به خودت برای پشتکارت آفرین بگو. پایداری و استواری تو باعث می‌شه که به زودی به هدفت برسی. به حرف بقیه گوش نده و به تلاشت ادامه بده. حتی به شنیده‌ها هم اعتماد نکن. احساس تو زیبا و عمیقه، فقط یه ذره تلاش بیشتر می‌خواد تا به مقصود برسی. مشورت با دیگران نشونه ضعف نیست، بلکه نشونه هوشمندیِ. از کمک و راهنمایی بقیه استفاده کن.

فال روزانه متولدین آبان

این روزها نسیمِ خوشِ پیشرفت در تمامِ جهاتِ زندگیِ شما وزیدن گرفته. درست است که بادِ تندِ تغییرات گاه و بیگاه، اضطراب و دلهره به ارمغان می‌آورد، اما در دلِ همین دگرگونی‌ها، فرصتی برای رهایی از تنش‌ها و نگرانی‌هایِ کهنه نهفته است. منتظرِ معجزه نباش، چشمانِ خود را باز کن و گنجی که در برابرِ دیدگانت قرار گرفته را ببین. این گنج، فرصتی ناب برای پیشرفت و شادکامیِ توست. در زمینه‌ی شغلی، اگر قدرِ موقعیتی که به زودی پیش خواهد آمد را بدانی و از آن به درستی استفاده کنی، طعمِ شیرینِ موفقیتِ چند برابر را خواهی چشید. به زودی در موردِ موضوعی مهم با تو صحبت خواهد شد. رازدارِ این موضوع باش و آن را با کسی در میان نگذار. در موردِ تصمیمی که برایِ کار خود گرفته‌ای مطمئن باش. با کمی صبر و تلاش، به یاریِ خداوند به هدفِ خود خواهی رسید. تسلیمِ یاس و ناامیدی نشو، زیرا اراده‌ی تو قوی‌تر از هر چالشی است

فال روزانه متولدین آذر

امروز در تار و پودِ کار و زندگی، گرفتار خواهی شد. انبوهِ کارهایِ محلِ کار، امانِ تو را خواهد برید و فرصتی برای پرداختن به مسائلِ شخصی‌ات نخواهی یافت. گویی در قفسی از وظایف گرفتار آمده‌ای و ناظری بر توست که ذره‌ای غفلت را برنمی‌تابد. اما به یاد داشته باش، تو خود باید تعادلِ میانِ کار و زندگی را بیابی. اگر کارهایِ شخصی‌ات ناتمام ماند، به دیگران ربطی ندارد. تو ظاهراً قانع به نظر می‌رسی، اما در اعماقِ وجودت، خواهانِ بهترین‌هایِ دنیایی. این میل، نه تنها عیب نیست، بلکه نشان از بلندپروازیِ تو دارد. اما مراقب باش که در گذرِ عمر، برای رسیدن به خواسته‌هایِ خود، دلِ اطرافیانت را آزرده نکنی. به دنبالِ یک همدمِ همدل باش و توجهِ خود را به جلبِ رضایتِ او و هم‌آوایی با او معطوف کن. تاکیدِ بیش از حد بر اشتباهات، تو را در نظرِ دیگران کوچک خواهد کرد. شجاعتِ پذیرشِ اشتباهاتِ خود را داشته باش و از آنها درس بگیر.

فال روزانه متولدین دی

امروز انگار همه عصبی و پرخاشگرن، اما تو مثل یه کوه استوار، آروم و بااعتماد به نفسی. آفرین به تو! بذار این آشوب‌ها روی تو اثر نذاره و حالِ خوبت رو خراب نکنه. یه عده آدم دور و برت هستن که فقط از ترس و اضطراب کار می‌کنن. از این آدم‌ها دوری کن، چون فقط باعث می‌شن تو هم مثل خودشون بشی. با آدم‌هایی معاشرت کن که با اعتماد به نفس و از روی اراده تصمیم می‌گیرن. اینجوری هم ازشون یاد می‌گیری و هم حالت خوب می‌شه. امروز تو پر از ایده‌های جدید و فوق‌العاده‌ای. ذهنت مثل یه آتشفشان فعال می‌مونه! یه کاری بکن که این ایده‌ها عملی بشن و به یه چیزی تبدیل بشن که بتونی بهشون افتخار کنی. خودت رو دوباره توی بازی‌های احساسی ننداز. یادت باشه که این بازی‌ها فقط باعث درد و رنج می‌شن. برای رسیدن به آرزوهات لازم نیست زیاد حرف بزنی و جار و جنجال به پا کنی. فقط کافیه که تلاش کنی و به هدفت ایمان داشته باشی.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز نردبانِ موفقیت در انتظارِ توست. بدونِ هیچ مشکلی می‌توانی پله‌هایِ ترقی را یکی پس از دیگری طی کنی. اتفاقاتِ غیرمنتظره به نفعِ تو رقم خواهند خورد، اما شانسِ خود را به خطر ننداز. اگر اعتماد به نفسِ تو بیش از حد بالا برود، با موانعی روبرو خواهی شد که انتظارش را نداری. بهترین سلاحِ تو امروز، تواضع و فروتنی است. با این کار، شخصیتِ قدرتمند و سرزنده‌ات همه را جذب خواهد کرد. به خاطرِ کارهایِ نیکِ خود، موردِ سرزنشِ نادانان قرار گرفته‌ای. نگران نباش، فقط نیتِ تو مهم است. در هر مسیری که قدم بگذاری، عده‌ای دوست و عده‌ای دشمن خواهی داشت. ارتباطِ تو با خانواده، تعهدِ تو نسبت به آنها و تکیه به تلاشِ خود، کارگشایِ تو خواهد بود. در موردِ تصمیمی که در سر داری، فقط حقایق و واقعیت‌ها را در نظر بگیر.

فال روزانه متولدین اسفند

در حال گذراندن دوره‌ای از رشد ناگهانی هستید که از تغییراتِ ایجاد شده در اعتقادات و باورهایتان سرچشمه می‌گیرد. شاید به رشته‌ی تحصیلی جدیدی جذب شده‌اید یا خواهانِ مطالعه در موردِ مکتبِ خاصی هستید. این دوره می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای شما باشد تا پتانسیل‌ها و توانایی‌هایتان را گسترش دهید. اما این رشد اگر فقط روی تحصیل و مطالعه متمرکز شود، در درازمدت نفعی به حالِ شما نخواهد داشت. باید راهی برای به کارگیریِ این دانش و اطلاعاتِ جدید پیدا کنید. ممکن است این روزها با مشکلِ عاطفی روبرو باشید، اما از این مرحله عبور خواهید کرد. در موردِ خاصی احساسِ سرگشتگی می‌کنید. پرسش و تحقیق کرده‌اید، اما پاسخِ لازم را دریافت نکرده‌اید و هنوز نتوانسته‌اید تصمیمِ قطعیِ خود را بگیرید. چهره‌ای زیبا در زندگیِ شما نقشی مؤثر را بازی خواهد کرد. اگر به امورِ مربوط به خودتان توجه کنید، توفیقتان بیشتر از گذشته خواهد بود.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه