ارسال به دیگران پرینت

اثر انگشت | پاک کردن اثر انگشت

اثر انگشتتو این مدلی پاک کن! | ترفند از بین بردن اثر انگشت از روی کابینت و سطوح +ویدئو

اثر انگشت می تواند روی کابینت ها، به خصوص کابینت های براق، ناخوشایند به نظر برسد. برای پاک کردن اثر انگشت از روی کابینت ها می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

اثر انگشتتو این مدلی پاک کن! | ترفند از بین بردن اثر انگشت از روی کابینت و سطوح +ویدئو

ترفند از بین بردن اثر انگشت از روی کابینت و سطوح 

 

اثر انگشت می تواند روی کابینت ها، به خصوص کابینت های براق، ناخوشایند به نظر برسد. برای پاک کردن اثر انگشت از روی کابینت ها می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

روش های طبیعی:

* آب و صابون: ساده ترین راه برای پاک کردن اثر انگشت از روی کابینت ها استفاده از آب و صابون است. یک پارچه نرم را در آب صابون خیس کنید و آن را روی کابینت ها بکشید. سپس با یک پارچه تمیز و مرطوب کابینت ها را آبکشی کنید و با یک پارچه خشک آنها را خشک کنید.

* سرکه: سرکه یک پاک کننده طبیعی و موثر است. یک قسمت سرکه را با دو قسمت آب مخلوط کنید. یک پارچه نرم را در محلول سرکه خیس کنید و آن را روی کابینت ها بکشید. سپس با یک پارچه تمیز و مرطوب کابینت ها را آبکشی کنید و با یک پارچه خشک آنها را خشک کنید.

* روغن زیتون: روغن زیتون می تواند به پاک کردن اثر انگشت از روی کابینت های چوبی کمک کند. یک پارچه نرم را به کمی روغن زیتون آغشته کنید و آن را روی کابینت ها بکشید. سپس با یک پارچه تمیز و خشک کابینت ها را پاک کنید.

محصولاتی پاک کننده:

* پاک کننده های مخصوص کابینت: می توانید از پاک کننده های مخصوص کابینت که در فروشگاه ها موجود هستند استفاده کنید. این پاک کننده ها به طور خاص برای پاک کردن اثر انگشت و چربی از روی کابینت ها طراحی شده اند.

* شیشه پاک کن: می توانید از شیشه پاک کن برای پاک کردن اثر انگشت از روی کابینت های براق استفاده کنید.

نکات:

* برای پاک کردن اثر انگشت از روی کابینت های چوبی، از شوینده های قوی یا ساینده استفاده نکنید. این شوینده ها می توانند به چوب آسیب برسانند.

* قبل از استفاده از هر نوع پاک کننده، آن را در یک قسمت کوچک و نامشخص از کابینت امتحان کنید.

* همیشه از پارچه های نرم و بدون پرز برای تمیز کردن کابینت ها استفاده کنید.

* بعد از تمیز کردن کابینت ها، آنها را با یک پارچه خشک و تمیز پاک کنید تا هیچ رگه ای باقی نماند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه