ارسال به دیگران پرینت

زلزله| زلزله در الوند

زلزله امروز ۳۰ آذر الوند را لرزاند!| بزرگی زمین لرزه و خسارات

ساعت 9:10 صبح امروز، زلزله‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر در عمق 6 کیلومتری زمین در شهر الوند از توابع شهرستان البرز در استان قزوین رخ داد.

زلزله امروز ۳۰ آذر الوند را لرزاند!| بزرگی زمین لرزه و خسارات

زلزله 3.4 ریشتری در الوند

ساعت 9:10 صبح امروز، زلزله‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر در عمق 6 کیلومتری زمین در شهر الوند از توابع شهرستان البرز در استان قزوین رخ داد. این زلزله در مناطقی از شهر الوند و همچنین شهرستان‌های قزوین، تاکستان، آبیک و بویین زهرا احساس شد.

زمین لرزه استان کرمانشاه را لرزاند | کرمانشاه زلزله آمد

بر اساس گزارش‌های اولیه، این زلزله خسارت جانی یا مالی در پی نداشته است. با این حال، برخی از ساکنان شهر الوند از احساس لرزش و تکان در ساختمان‌ها و منازل خود خبر داده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در این خصوص گفت: «براساس بررسی و رصد تیم‌های ارزیاب که در محل زلزله الوند حاضر هستند تاکنون هیچ خسارتی اعلام نشده و این زلزله خوشبختانه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.»

وی همچنین افزود: «تیم‌های ارزیاب همچنان در حال بررسی خسارت‌های احتمالی هستند و گزارش تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.»

زلزله‌خیز بودن منطقه الوند و سایر مناطق استان قزوین همواره از نگرانی‌های مردم و مسئولان این استان بوده است. با این حال، خوشبختانه تاکنون این زلزله خسارت جانی یا مالی در پی نداشته است.

 

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه