ارسال به دیگران پرینت

حسن یزدانی | شکست حسن یزدانی | شکست حسن یزدانی در مقابل تیلور

حسن یزدانی زورش به تیلور نرسید | شکست تلخ حسن یزدانی در فینال

حسن یزدانی در مقایل دیوید تیلور آمریکایی شکست خورد. در ادامه ویدیویی از لحظات پایانی مسابقه حسن یزدانی و تیلور را ببینید.

حسن یزدانی زورش به تیلور نرسید | شکست تلخ حسن یزدانی در فینال

شکست حسن یزدانی

حسن یزدانی در مقایل دیوید تیلور آمریکایی شکست خورد. در ادامه ویدیویی از لحظات پایانی مسابقه حسن یزدانی و تیلور را ببینید.

حسن یزدانی 

حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

حسن یزدانی یکی از شش کشتی گیر آزادکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای مسابقات المپیک شده است. او با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده بندی بهترین کشتی گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد و با توجه به سن کمش می تواند در سالهای آینده یکی از برترین کشتی گیران تاریخ ایران بشود.

دیوید تیلور

دیوید تیلور از کودکی کشتی را شروع کرده و تحت آموزش های کال سندرسون، قهرمان المپیک قرار گرفته و فنون کشتی را از او آموخته است.

اولین تیمی که پیوست تیم کشتی دانشگاه ایالتی محل تحصیلش بود و سپس در رده های اول و دوم جوانان به تیم ملی پیوست .

دیوید تیلور از بازیکنان تیم ملی NCAAان سی ای ای بود.

تیلور در رتبه بندی کشتی آمریکا در رده دوازدهم قرار دارد و جایزه گلدن گراند ایوان یاریگین را در سال ۲۰۱۸، از آن خود کرده است.

کشتی گیر آمریکایی دارنده مدال طلا در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ پان آمریکایی و برنز مسابقات کازان روسیه در سال ۲۰۱۳ می باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه