ارسال به دیگران پرینت

تیم استقلال و پرسپولیس | حواشی هواداران تیم استقلال و پرسپولیس

یک بچه و یک هوادار کانادانشین! | تصمیمات مهم این دو تیم توسط افراد خارج از باشگاه گرفته می‌شود

برای اطلاع از حواشی هواداران تیم استقلال و پرسپولیس با ما در ادامه همراه باشید.

یک بچه و یک هوادار کانادانشین! | تصمیمات مهم این دو تیم توسط افراد خارج از باشگاه گرفته می‌شود

حواشی هواداران تیم استقلال و پرسپولیس

برای اطلاع از حواشی هواداران تیم استقلال و پرسپولیس با ما در ادامه همراه باشید.

 یک «بچه» و یک «هوادار متمول!» این دو نفر، در روزهای اخیر پرسر‌و‌صداترین نام‌هایی هستند که حول‌و‌حوش دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار ایران یعنی استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شوند. آن‌هم در روزهایی که فصل نقل و انتقالات است و بالطبع باید نام ستاره‌ها و بازیکنان باشد که در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود اما «بچه» و «هوادار متمول»، تمام اخبار مربوط به این دو باشگاه را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند.

«بچه» را هواداران استقلال خوب می‌شناسند. «م.ب» کسی است که با آمدن امیررضا واعظ آشتیانی پایش به استقلال باز شد. او قبلا در وزارت صنایع با واعظ همکار بود و وقتی واعظ مدیرعامل استقلال شد، «م.ب» مشاور و رئیس دفتر واعظ شد. او بعدها مدتی به‌عنوان مدیرروابط عمومی باشگاه فعالیت کرد. نکته عجیب درباره او که متولد 1362 است، این است که تقریبا با تمام مربیان و بازیکنان بزرگ تیم در مقاطع مختلف رابطه نزدیکی داشته است. از آتیلا حجازی و امیر قلعه‌نویی بگیرید تا فرهاد مجیدی و سیدمهدی رحمتی! تصاویر او در کنار همه این بزرگان نشان‌دهنده رابطه صمیمانه‌اش با آنها حداقل در یک مقطع مهم بود.

رد پای او در بزرگ‌ترین اتفاقات و جنجال‌های یکی دو دهه اخیر باشگاه استقلال دیده می‌شود. بعد از این‌که بین قلعه‌نویی و واعظ اختلاف به‌وجود آمد و ژنرال نیمکت سرمربیگری استقلال را ترک کرد، در مصاحبه‌ای عجیب گفت: «یک بچه استقلال را به‌هم ریخت.» منظور او همین «م.ب» بود اما واعظ که خودش پای او را به استقلال باز کرده بود در پاسخ قلعه‌نویی گفت: «همین بچه تو را سرمربی تیم‌ملی کرد.» شاید باور کردن این‌که فردی با این سن و سال این‌قدر نفوذ داشته باشد که باعث سرمربی شدن قلعه‌نویی در تیم ملی بشود، سخت باشد اما گفته می‌شود او به‌واسطه نزدیکی با بعضی از مدیران وقت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، تمام تلاشش را کرد تا امیر قلعه‌نویی در دوران کمیته انتقالی سرمربی تیم ملی شود و خب موفق هم شد! بازیکنانی مثل پژمان منتظری، خسرو حیدری و یکی دو نفر دیگر با او به مشکل خوردند اما او علیه آنها مصاحبه و افشاگری‌هایی عجیب کرد.

هدیه خاص کریستیانو رونالدو به بیرانوند | آقای فوتبالیست همه را سورپرایز کرد!

پرویز مظلومی هم بعد از پایان لیگ پانزدهم در برنامه نود مدعی شد که یک شب پس از دربی برگشت و شکست 4 بر دو استقلال، یکی از بازیکنان بزرگ (مهدی رحمتی) به همراه یک فرد در باشگاه (م.ب) به خانه فرهاد مجیدی رفتند و تا 4 صبح به او التماس کردند تا جانشین مظلومی شود! البته خود «م.ب» بعدها در مصاحبه‌ای گفت: «شب قبل از دربی آقای مجیدی به من زنگ زد و گفت امشب پرویزخان را بردارید.» به روایت کامل ماجرا کاری نداریم اما سوال اینجاست که فرهاد مجیدی چطور به خودش اجازه می‌دهد که شب قبل از دربی چنین کاری کند و سوال مهم‌تر این‌که مگر «م.ب» در باشگاه چه قدرت و نفوذی داشته که مجیدی برای پیشنهاد تغییر سرمربی استقلال با او تماس می‌گیرد؟ «م.ب» معمولا در ماه رمضان هم یک مراسم افطاری با حضور بزرگان فوتبال برگزار می‌کرد و در یکی از این شب‌ها علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی را که به‌شدت با هم اختلاف داشتند، آشتی داد.

حالا جواد نکونام هم به بازگشت «م.ب» به استقلال اعتراف و البته اعتراض کرده است. او گفته: «از بیرون پای یک بچه در این باشگاه باز شده است و هیچ‌وقت نمی‌گذارد آب خوش از گلوی این باشگاه پایین برود. هر زمان اینها در این باشگاه نبودند، استقلال نتیجه گرفته. بروید و ببینید چرا فرهاد مجیدی قهرمان شد؟ زیرا پا و دست این‌ها از استقلال کوتاه بود.»

می‌رسیم به جناب هوادار متمول که این روزها نامش در اتفاقات باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود. هفته گذشته کریم باقری بعد از سال‌ها از کادر فنی پرسپولیس جدا شد و امیر عابدینی چند روز پیش مصاحبه‌ای کرد و گفت: «آقای درویش بر‌اساس توصیه فردی که در ونکوور زندگی می‌کند، کریم باقری را کنار گذاشته است. یعنی از ونکوور به درویش دستور داده که باقری نباشد. خودم با آن فرد که در ونکوور زندگی می‌کند، تماس گرفتم. به من گفت ما کریم باقری را نمی‌خواهیم. گفتم شما کی هستی؟ مدیرعاملی یا رئیس هیات‌مدیره؟ گفت پول بازیکن‌ پرسپولیس را می‌دهم، ناهارشان را می‌دهم! پس حق دارم تصمیم بگیرم. جالب‌تر اینکه گفت پرسپولیس یک بازیکن از گل‌گهر می‌خواست که باشگاه گفت بخشی از آن را ما می‌دهیم و بقیه‌اش را تو بپرداز. او به من گفت نمی‌گذارم کریم باقری بماند.»

دیروز اما رضا درویش در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم درباره این ماجرا حرف‌های دیگری زد: «ایشان بیشتر در ساختار باشگاه به ما کمک می‌کند. ایشان 200 هزار یورو تجهیزات فیزیوتراپی خریداری کرد و فرستاد به ورزشگاه شهید کاظمی. در حال حاضر مجهزترین مجموعه فیزیوتراپی را باشگاه پرسپولیس در اختیار دارد.

ایشان هیچ‌چیز از ما نمی‌خواهد جز سربلندی پرسپولیس! او به‌جز پرسپولیس به هیچ‌چیز فکر نمی‌کند.» پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این هوادار متمول همان فردی است که هفته گذشته نامش مطرح شد. او که ساکن کاناداست پیشنهاد خرید باشگاه پرسپولیس را داده و مدعی شده که حاضر است برای این باشگاه 50میلیون دلار بازیکن خرید کند و 50 میلیون دلار هم برای آکادمی باشگاه هزینه کند و سوالی که پیش می‌آید این است که آیا چنین شخصی نمی‌تواند به خودش حق بدهد که در اموری مثل بودن یا نبودن کریم باقری تصمیم‌گیری کند؟

منبع : هفت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه