ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | میل جنسی | عدم میل جنسی

چرا بعضی ازمردان تمایلی به رابطه جنسی ندارند | 8 دلیل اصلی این که مردان از رابطه جنسی فراری هستند

دلیل اصلی این که این ه همسرمان تمایلی به رابطه جنسی ندارد در ادامه مطلب بخوانید

چرا بعضی ازمردان تمایلی به رابطه جنسی ندارند | 8 دلیل اصلی این که مردان  از رابطه جنسی فراری هستند

 دلیل اصلی این که این ه همسرمان تمایلیبه رابطه جنسی ندارد در ادامه مطلب بخوانید

سلامت فیزیکی و رابطه جنسی یکی از نشانه‌های رابطه سالم در میان زوج هاست. شاید در ابتدای رابطه همسر شما تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی با شما نشان دهد، اما ممکن است به تدریج و با بالا رفتن سن تمایلات او نیز تغییر کند. این تغییر نشانه کم شدن علاقه او به شما نیست، بلکه می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر دوست دارید با رایج‌ترین دلایل کاهش تمایلات جنسی آقایان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید 

سلامت فیزیکی و رابطه جنسی یکی از نشانه های رابطه سالم در میان زوج هاست. شاید در ابتدای رابطه همسر شما تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی با شما نشان دهد، اما ممکن است به تدریج و با بالا رفتن سن تمایلات او نیز تغییر کند. این تغییر نشانه کم شدن علاقه او به شما نیست، بلکه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر دوست دارید با رایج ترین دلایل کاهش تمایلات جنسی آقایان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

واژن زنان را بهتر بشناسید | 13 راز از واژن خانمها که آقایان حتما باید بدانند!

او درگیر کارش است

زمانی که شما احساس می کنید همسرتان به برقراری رابطه جنسی با شما علاقه ای نشان نمی دهد، اولین فکری که به ذهن تان خطور می کند، حضور زن دیگری در زندگی اوست. در حالی که این موضوع می تواند فقط و فقط به کار و درگیری های ذهنی او مربوط باشد. زمانی که آقایان به شدت درگیر کارشان هستند، هیجان شان را در مورد رابطه جنسی از دست می دهند. در این شرایط سعی کنید که به جای دلخوری، کاری کنید که او میان رابطه عاطفی و شغل اش تعادل برقرار کند. بببنید چه کارهایی می توانید انجام دهید تا او در خانه کارش را فراموش کند و به جای آن روی رابطه اش با شما تمرکز کند. بدون شک رابطه جنسی، بر روحیه او نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

 
منبع : فرتاک ورزشی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه