ارسال به دیگران پرینت

از پدرم ثروت بزرگی را به ارث بردم

تجربه بزرگان و افراد موفق سهم بسزایی در زندگی انسان ها دارد من هم با تجارب پدرم توانستم راه خود را پیدا کنم و در شغلی مشغول به کار شدم که توانستم بسیار ثروتمند شوم.

از پدرم ثروت بزرگی را به ارث بردم

تجربه بزرگان و افراد موفق سهم بسزایی در زندگی انسان ها دارد من هم با تجارب پدرم توانستم راه خود را پیدا کنم و در شغلی مشغول به کار شدم که توانستم بسیار ثروتمند شوم.

پودر آلوئه ورا

امروزه صنایع غذایی ما به قدری پیشرفته شده است که دست به تغییر ترکیبات می زند و از دل آنها مواد جدیدی را به وجود می آورد که پودر آلوئه ورا یک نمونه ی بارز به شما می رود.

 

اگر شما هم به عنوان یک فرد عادی از متخصصان تغذیه راجع به کاربرد پودر آلوئه ورا سوال کنار مطالب ارزشمندی را در اختیار می گذارد که به کارتان می آید و حتما می توانید با استفاده از آن پیشرفت کنید. برای بار اولی که این محصول معرفی شد همه ی ما به شکل برگ شده آن را مشاهدی کردیم و حتی کمپوت و شربت آلوئه ورا و دیگر مواردی که از آن تولید می شد را امتحان کردیم.

 

مزاج افراد موجب می شود تا روشهای مختلفی را امتحان کنند و بعد از اینکه تمامی این راه کارهای طی شد نوبت به وارد شدن به بخش دیگر می باشد که نوبت به تهیه پودر الوئه ورا می باشد. برای اینکه بتوانیم هر ماده ای را به صورت خشک یا پودر شده در بیاورید ابتدا باید آب موجود در میان بافتهای آن را ازبین ببرید.

 

3-1

پودر قهوه

آمار صادرات پودر قهوه خرما در سال گذشته نشان می‌دهد که این محصول به نسبت سایر فراورده های دیگر قهوه که درون بازار وجود داشته به میزان بسیار بیشتر به کشورهای خارجی صادر شده است.

بر اساس این آمارها می توان نتیجه گرفت که در سال گذشته شرکت های تولید کننده قهوه خرما این محصول را با سرعت و حجم بیشتری تولید کرده اند تا بتوانند نیاز مشتریان داخلی و خارجی به این قهوه را تامین کنند.

کشورهایی که از نظر تولید این قهوه ضعیف بوده خرید پودر قهوه خرما و سایر فراورده های دیگر آن را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: شیره خرما برای چاقی بر اساس آمار می توان نتیجه گرفت که بخش اعظمی از صادرات قهوه خرما به کشورهای همسایه همچون کشورهای مختلف عربی که علاقه شدیدی به قهوه دارند بوده است.

برای مثال عراق یکی از مهمترین کشورهای همسایه بوده که در سال گذشته بسته بندی های گوناگون قهوه خرما که هر کدام وزن های مختلف داشته را خریداری کرده است.

 

3-2

 

پودر موز

پودر موز بسیار پر انرژی می باشد برای  کودکانی که لاغر هستند و یا خیلی ضعف و بی حال می باشند، مصرف آن لازم و ضروری است چرا که از ضعف و بی حالی و خستگی در کودکان جلوگیری می کند و خاصیت شادی آوری در آنها به وجود می آورد.

 

همچنین فیبر بسیار زیادی دارد و کودکانی که دائماً اسهال و دلپیچه دارند برای آنها مناسب می ‌باشد و می تواند به درمان بیماری آنها کمک نماید.

پودر موز برای کاهش تب مناسب است  و حتی می توانید زمانی که کودکان دچار تب می شوند و به آنها بدهید و به پایین آمدن تب شان کمک کنید، انرژی لحظه ای را در کودکان به وجود می ‌آورد و باعث می شود کودکان تحرک خوب و لازم را برای سلامت بدن داشته باشند.

3-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه