ارسال به دیگران پرینت

آجری که زندگی ام را دگرگون کرد

من با ورود به کسب و کار آجرنسوز توانستم زندگی ام را متحول کنم و از نو بسازم. نه من بلکه خیلی افراد زیادی در این حوزه پیشرفت خیلی خوبی و ثروت بالایی را یافت کردم. اکنون بیایید باهم چند نمونه را بررسی کنیم.

آجری که زندگی ام را دگرگون کرد

من با ورود به کسب و کار آجرنسوز توانستم زندگی ام را متحول کنم و از نو بسازم. نه من بلکه خیلی افراد زیادی در این حوزه پیشرفت خیلی خوبی و ثروت بالایی را یافت کردم. اکنون بیایید باهم چند نمونه را بررسی کنیم.

آجر نسوز قم

امروزه آجر نسوز قم جزو یک از پرمصرف ترین لوازم ساختمان سازی است که در کار ساخت نمای ساختمان های مختلف قابل استفاده می باشد بنابراین بهتر است که این محصول را از بهترین برندها خریداری کنید که محصول خود را تضمین کیفیت می کنند. همانطور که ذکر شد آجر نسوز قهوه‌ای جزو یکی از پر کاربرد ترین و پرمصرف ترین نوع آجر نسوز است که در بازار عرضه می شود این محصول معمولاً به رنگ قهوه‌ای روشن و یا قهوه ای تیره متمایل است و برخی تولیدکنندگان رنگ آن را تیره تر کرده و به سمت رنگ جگری متمایل می کنند، آجر نسوز قرمز اگر از مرغوب‌ترین خاک ها تولید شود مسلما کیفیت بهتری دارد و در نهایت قیمت آن هم افزایش می‌یابد. آجر نسوز قهوه ای را می توانیم با آجرهای دیگر با رنگبندی مختلف ترکیب کنیم و یک ترکیب زیباتر را ایجاد نماییم، برای ساختمان هایی که بزرگتر هستند و نمای بزرگتری دارند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است که از آجر نسوز استفاده کنیم. بنابراین مقاومت خوبی در مقابله با آتش سوزی از خود بروز می دهد و همچنین در شرایط جوی سرما و یخبندان هم مقاومت خوبی دارد و باعث می شود که از سطح خود جدا نشود و کاملاً محکم بر روی سطحی که بر روی آن نصب شده است باقی بماند. آجر نسوز معمولاً دارای وزن سنگین می باشد و سبب می شود که وزن ساختمان هم بالاتر رود که در این حالت بهتر است که از آجر نسوزی استفاده کنیم که وزن کمتری دارد.

1-1

آجر نسوز ضد اسید

آجر نسوز ضد اسید که معمولاً به آنها آجر لغزنده گفته می شود، که از بهترین مواد اولیه و همچنین متریال های مرغوب ساخته می شوند. آجرهای ضد اسید با ضخامت حدود 22 میلی‌متر وقتی روی دیوار نصب می‌شوند، ظاهری شبیه آجرهای معمولی دارند و با همتایان بزرگ‌تر خود ترکیب می‌شوند. چه کسی می تواند در برابر ظرافت آجرهای نسوز مورد نظر مقاومت کند؟ آجرهای درجه یک و مرغوب نسوز ضد اسید، یک افزودنی زیبا برای هر خانه ای هستند، چه بخواهید با آجرهای دیگر خود تضاد داشته باشید و چه رنگی جذاب از مدرنیسم صنعتی به اتاق نشیمن خود بدهید، با استفاده از آجرها می‌توانید به راحتی به آشپزخانه، حمام، شومینه یا دیوارتان آنها را اضافه و استفاده کنید. آجرهای ذکر شده فوق العاده قوی و ماندگار می باشند و هزینه تعویض سالانه و تعمیر و نگهداری معمول را می توان به دلیل مقاومت فوق العاده در برابر آتش کاهش داد. جذابیت آجر واقعاً در طول زمان بیشتر می‌شود و ظاهری نرم‌تر به آن می‌بخشد و پرها را به جذابیت اصلی آن می‌افزاید. زیبایی شناسی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما بدون شک روشی ارزان و کارآمد برای دادن ظاهری قابل اعتماد و خاکی به یک فضا است.

1-2

آجر نسوز صخره ای

باید گفت که آجر نسوز صخره ای سخت های ممتاز و مرغوب در دسته ی آجرهای بادوام و زیبای دکوراتیو قرار داده شده و آنها کاملا نسوز با ترکیبات ویژه آماده شده که استقامت آنها مورد توجه بوده و کاربرد آنها را در اکثر مکانها و پروژه‌ها افزایش داده است مزیتی که دارد در آنها شوره و یا آلونک ایجاد نشده و در برابر بسیاری از شرایط اقلیمی مقاومت خوبی را از خود نشان داده و حتی در آتش سوزی ها هم دچار مشکل نمی شوند. مشتریان و خریداران عزیز با خیال راحت می‌توانند برای نمای آپارتمان و ساختمان خود از آجرهای زیبای صخره ای دکوراتیو انگلیسی نهایت استفاده را داشته باشند چون آنها قایق بسیار خوبی بوده در برابر اشعه ماوراء بنفش رنگ آنها تغییر نمی کند و ناخالصی در ترکیبات آنها وجود نداشته به خاطر همین هم ترکه و پوسیدگی در بافت و ساختار آنها با استفاده های طولانی مدت ایجاد نمی‌شود و بسیار ظاهر زیبا و خیره کننده ای به ساختمان می بخشند.

1-3

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه