ارسال به دیگران پرینت

مردان | مردان سمی

ازاین مردان دوری کنید | این مردان سمی هستند

ما نشانه هایی را برای شما آورده ایم که باید به آنها توجه کنید تا بدانید که آیا یک مرد سمی است یا خیر.

ازاین مردان دوری کنید | این مردان سمی هستند

مردان سمی با نقش بازی کردن شما را جذب میکنند اما با طولانی تر شدن رابطه، ماهیت واقعی خودشان را نشان میدهند. اما مشکل اینجاست که برخی از زنان در گذشته گیر می کنند. حتی اگر بدانند او یک مرد سمی است، نمی توانند از خاطرات خوب در کنار او بودن ، بگذرند.

ما  نشانه هایی را برای شما آورده ایم که باید به آنها توجه کنید تا بدانید که آیا یک مرد سمی است یا خیر.

سرزنش کننده

او باعث می شود شما احساس گناه و افسردگی کنید. او همه تقصیرها را به گردن شما می اندازد و اهمیتی نمی دهد که با حرف هایش چه آسیبی به شما میزند. شخصیت شما را همیشه زیر سؤال میبرد و شما را تحقیر میکند.

یکی از راه‌های تشخیص یک رابطه سمی این است که شریک زندگی‌تان زمانی که رفتارش شما را ناراحت می‌کند، هرگز پشیمان نمی شود و عذرخواهی نمیکند.

مسئولیت اشتباهش را نمی پذیرد

وقتی در مورد اشتباهی که انجام داده با او صحبت میکنید، او طوری رفتار می کند که انگار اتفاق خاصی نیفتاده است و آن را توجیح میکند. او به جای پذیرفتن اشتباهش به شما میگوید که شما مشکل روانی دارید . افراد سمی از عمد حقیقت را تغییر می دهند یا به آن اهمیتی نمیدهند زیرا فقط به فکر خودشان هستند.

واکنش بیش از حد به اختلاف نظر

همیشه هنگام مشاجره، موضع خودش را حفظ میکند و بیش از حد به یک مسئله کوچک واکنش نشان میدهد. او فکر می کند که هیچوقت اشتباه نمیکند و در نتیجه هرگز به حرف های شما گوش نمی دهد و از کلمات توهین آمیز استفاده میکند.

اگر شما نمیتوانید یک گفتگوی محترمانه داشته باشید، این یک پرچم قرمز بزرگ است.

او شما را مقایسه و تهدید میکند

او همیشه در مورد عشق سابق خودش صحبت می کند و هر زمان که میخواهد شما را ناراحت کند، از او تعریف میکند تا حس حسادت شما را تحریک کند و شما را تحقیر کند. او باید بداند که با حرف هایش از نظر عاطفی به شما آسیب میزند. مرد سمی همیشه شما را تهدید میکند که شما را ترک میکند . او اینکار را انجام میدهد تا شما را از تنها ماندن بترساند.

حسادت منفعل و تهاجمی

حسادت هیچ اشکالی ندارد. در واقع، برخی افراد آن را نشانه ای از دوست داشتن می دانند. حسادت منفعلانه یا پرخاشگرانه زمانی اتفاق می‌افتد که او حسادتش را سرکوب میکند و یا بخاطر کوچکترین چیز مثل یک شوخی رفتار پرخاشگرانه از خودش نشان میدهد. او به جای اینکه حسادت خود را بپذیرد و در مورد آن با شما صحبت کند، شما را با پرخاشگری تنبیه می کند.

کنترل کردن

همه افراد دوست دارند تا حدی طرف مقابل را کنترل کنند. اما یک فرد کنترل کننده و سمی تلاش میکند همه کارهای شما را کنترل کند و اگر به او اجازه بدهید، او معاشرت با خانواده و دوستان شما را هم کنترل میکند و زندگی را برای شما زندان میکند. شما همیشه باید به حرف او گوش دهید و هر زمان که کاری بر خلاف آنچه او می خواهد انجام دهید به شما توهین می کند.

رفتار عجیب و بدون دلیل

او یک روز باعث می شود احساس کنید که شما را دوست دارد، اما یک روز دیگر به گونه ای رفتار میکند که انگار از شما متنفر است و شما هرگز نمیدانید که حرف هایش را باور کنید یا رفتارش را.

این نوع رابطه مسالمت آمیز نیست. مملو از اضطراب است و اگر او را ترک نکنید به روان شما آسیب میزند.

 

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • داود ارسالی در

      ببینید اصلا مردی میاد حالا سمی وغیر سمی بودنش پیشکش

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه