ارسال به دیگران پرینت

پتو سربازی | قیمت پتو سربازی

قیمت پتو سربازی افزایش یافت

یکی از بهترین کالاهای خواب در فصل زمستان و هوای سرد پتو سربازی ساده است که ضخامت مناسبی داشته و گرمای فوق العاده ای دارد. این محصول با قیمتهای مناسب و ارزان در مراکز فروش کالای خواب ارائه می شود و همچنین مراکز فروش و فروشگاه های وسایل نظامی نیز این محصول را به مشتریان عرضه می کنند.

قیمت پتو سربازی افزایش یافت

قیمت پتو سربازی افزایش یافت

یکی از بهترین کالاهای خواب در فصل زمستان و هوای سرد پتو سربازی ساده است که ضخامت مناسبی داشته و گرمای فوق العاده ای دارد. این محصول با قیمتهای مناسب و ارزان در مراکز فروش کالای خواب ارائه می شود و همچنین مراکز فروش و فروشگاه های وسایل نظامی نیز این محصول را به مشتریان عرضه می کنند.

برای خرید محصول می توانید از طریق سایت آراد برندینگ از انواع نمونه های پتو دیدن کرده و در صورت تمایل انتخاب خود را سفارش داده و آن را به ثبت برسانید.

کارخانجات نساجی و ریسندگی مراکز تولیدی پتو سربازی نیز هستند که حجم بالایی از تولیدات خود را روانه بازار سراسر ایران می کنند و برخی از آنها دارای شعبات متعددی در شهرهای مختلف می باشند تا از این طریق پذیرای سفارشات بیشتری از نقاط مختلف ایران باشند.

فروش انواع پتو به ویژه پتو سربازی و پتو مسافرتی باران سودهای کلانی به همراه دارد و سبب شده تا این شغل جزو مشاغل پر درامد محسوب شود.

اکثر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به همراه همسایگان شرقی ایران تماما مشتریان پتو از ایران هستند و هر ساله حجم عظیمی از این تولیدات را برای تامین بازار خود از ایران تهیه می کنند.

 

قیمت پتو سربازی

ضخامت و گرمای مناسب پتو سربازی باعث شده تا این محصول مورد استفاده های فراوانی قرار بگیرد و به همین دلیل فروش و قیمت پتو سربازی افزایش یابد.

این محصول با توجه به جنس خوبی که دارد با قیمتهای مختلفی در بازار صادراتی ارائه می شود و هر کدام از آنها دارای ابعاد، اندازه، رنگ، ضخامت و طرحهای مختلفی هستند.

هر کدام از موارد ذکر شده عواملی هستند که می تواند بر قیمت محصول اثر گذار باشد و برخی از عوامل دیگر جنس محصول می تواند باشد که هر چه ضخیم تر باشد و کیفیت بهتری داشته باشد قیمت پتو مسلما بیشتر خواهد بود.

 

مراکز توزیع کالای خواب انواع پتو سربازی را به صورت عمده عرضه می کنند که در این صورت قیمتهای آن کمتر از قیمت خرده می باشد و سبب می شود که خرید عمده مقرون به صرفه باشدف از این رو اکثر مراکز اقامتی و یا نظامی این محصول را به صورت گسترده و عمده خریداری می کنند.

افراد و خانواده های که قصد خرید این محول گرم و بادوام را دارند می توانند این محصول را به صورت عمده خریداری کنند تا از نظر قیمتی مبالغ کمتر و به صرفه ای را پرداخت نمایند.

برخی از هییات فرهنگی و مذهبی از این پتوها به عنوان زیر انداز و رو فرشی استفاده می کنند که برخی از اینها نیز محصول را به صورت عمده تهیه کرده اند.

غتاتلاتلدلد

پتو سربازی دست دوم مشهد

امروزه همانطور که می دانید در بازار داخلی از پتو سربازی دست دوم نیز استفاده می شود اما قیمت آن را به اندازه پتو سربازی نو به فروش می رسانند، مجموعه ما همانطور که می دانید قیمت نو با دست دوم آن زیاد تفاوت ندارد و همین مسئله باعث شده پتوهای تولیدی ما را افراد خارج از کشور هم سفارش دهند زیرا درباره کیفیت آن نیز بسیار پی برده اند.

پتوهای سربازی نو از بوی خوبی برخوردار است و همچنین وزن آن نیز بسیار سبک می باشد و همچنین شرکت مربوطه ما سفارش از بیرون هم نیز قبول می کند.

فبقفتلاتلبیابیذیبس

 

بهتر است حتی اگر پتوهای دست دوم نیز تهیه می کنید از یک فروشگاه معتبر این کار را انجام دهید زیرا همین مسئله سبب می شود تا افراد درون یک پادگان دونه به دونه نیز دچار بیماریهای خطرناک شوند و در مدت زمان کوتاهی پادگان یک منطقه دچار بیماری شود به همین دلیل از تمامی افراد نظامی تقاضا می کنیم هنگام خرید بسیار دقت کنند.

همانطور که می دانید پتو از انواع بسیار زیادی نیز تولید شده است که یکی از پتوهای تولید شده شرکت ما پتوی سربازی می باشد که از فروش تقریبا خوبی برخوردار است و این محصولات جنس دسته اولش بسیار خوب و با کیفیت می باشد اما بیشتر پادگانها در ایران به فکر دست دوم آن نیز می باشند زیرا قیمت آن بسیار ارزان تر از نو این محصول می باشد.

این پتو ممکن است که از پشمهای طبیعی بهو جود آمده باشد و یا از مواد شیمیایی و پلی استری تولید شده باشد، در هر صورت این پتوها در مقابل هوای سرد مقاومت بالایی دارند و نفوذ هوای سرد از آن به سختی و به کمترین مقدار ممکن انجام می گیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه