ارسال به دیگران پرینت

چشمه امام علی(ع) | ریزش تپه‌ای در زیارتگاه «چشمه امام علی»

زائران و خدام در کربلا زیر آوار ماندند | ریزش یک تپه‌ در زیارتگاه «چشمه امام علی + ویدئو

به دنبال ریزش یک تپه‌ خاکی در زیارتگاه «چشمه امام علی» در نزدیکی کربلای معلی و زیر آوار ماندن تعدادی از زائران و خدام، سازمان دفاع مدنی عراق از خارج کردن سه نفر از میان آوار که دو تن از آنها کودک بودند، خبر داد.

زائران و خدام در کربلا زیر آوار ماندند | ریزش یک تپه‌ در زیارتگاه «چشمه امام علی  + ویدئو

 

سازمان دفاع مدنی عراق با اعلام ریزش تپه ای در زیارتگاه چشمه امام علی(ع) در نزدیکی کربلای معلی و احتمال وجود شماری از زائران در زیر آوار اظهار داشت: ۲۰ تیم از استان‌های بغداد، نجف، کربلا و بابل با نظارت مدیرکل سازمان دفاع مدنی برای مشارکت در عملیات آواربرداری و جست‌وجوی زائران احتمالی به محل حادثه در منطقه اعزام شده‌اند.

در همین رابطه، «معاذ سلام»، هماهنگ‌کننده سازمان دفاع مدنی خبر داده است که چندین نفر در زیر آوار مانده‌اند که صدای آنها شنیده می‌شود و تا کنون سه تن از آنها از زیر آوار نجات داده شدند.

چشمه امام علی(ع)، زیارتگاهی در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی کربلا و در شمال جاده این شهر به سوی عین‌التمر است. این زیارتگاه در باور مردم، همان چشمه‌ای است که امام علی(ع) در مسیر نبرد صفین آشکار کرد. چشمه امام علی(ع)، امروزه گسترش زیادی یافته و دارای شبستانی بزرگ، چندین بستان و امکانات رفاهی است.

حجم ویدیو: 7.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19
منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه