ارسال به دیگران پرینت

تور مالدیو

چطور بهترین تور مالدیو را بشناسیم؟

شاید بعد از سفرهای متعدد به کشورهای های مختلف و تورهای پرطرفداری مثل تور مالزی، تور استانبول، تور آنتالیا، وقتی حرف از سفر رویایی به میان می آید، بی شک جزایر مالدیو جزو اولین و بهترین انتخاب هاست! برای یک سفر خاطره انگیز، مملو از آرامش و به دور از شلوغی آب و هوای آلوده شهرهای بزرگ ، سواحل مرجانی شگفت انگیز مالدیو انتخاب مناسبی است که این روزها میان گردشگران و زوج های جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است که حتی برای یکبارهم که شده میخواهند تجربه اش کنند.

چطور بهترین تور مالدیو را بشناسیم؟

شاید بعد از سفرهای متعدد به کشورهای های مختلف و تورهای پرطرفداری مثل تور مالزی، تور استانبول، تور آنتالیا، وقتی حرف از سفر رویایی به میان می آید، بی شک جزایر مالدیو جزو اولین و بهترین انتخاب هاست! برای یک سفر خاطره انگیز، مملو از آرامش و به دور از شلوغی آب و هوای آلوده شهرهای بزرگ ، سواحل مرجانی شگفت انگیز مالدیو انتخاب مناسبی است که این روزها میان گردشگران و زوج های جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است که حتی برای یکبارهم که شده میخواهند تجربه اش کنند.

این کشور در جنوب غربی هند و در اقیانوس هند واقع شده است متشکل از هزار جزیره است که تنها ۲۰۰ جزیره آن مسکونی است . در این میان ۱۰۰ جزیره مالدیو در اختیار گردشگران است. اگر به ورزش و تفریحات آبی از جمله غواصی، آب تنی، آفتاب گرفتن و خوردن غذاهای دریایی علاقه دارید و یا برای ماه عسل خود به دنبال یک مقصد بی نظیر هستید، ما به شما سفر به بهشت استوایی را پیشنهاد می کنیم.

سفر به مالدیو بسیار گران است و به عنوان سفری لوکس شناخته می شود، بهتر است برای پیدا کردن تور ارزان مالدیو به سایت علی بابا مراجعه کنید تا مناسب ترین تور را با توجه به پرواز و هتل مورد نظرتون انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به مالدیو

فراموش نکنید قبل از تعیین زمان سفر آب و هوا را چک کنید چرا که برای تور ارزان مالدیو مناسب ترین زمان برای سفر اردیبهشت تا مهرماه است. آب و هوای مالدیو استوایی است و اگر دقت نکنید، ممکن است باران های موسمی برنامه آفتاب گرفتن شما را خراب کند.

اگر این اتفاق افتاد، نگران نباشید در زمان بارش باران می توانید غواصی ، موج سواری و دیگر تفریحات دریایی را تجربه کنید. درصورتی‌که دنبال بهترین زمان برای سفر به این الجزایر هستید، پیشنهاد میکنم برنامه سفرتان را بین ماه های آبان تا فروردین تنظیم کنید که میانگین دمای هوا ۲۵ درجه سانتی گراد میرسد.

چطور بهترین تور مالدیو را بشناسیم؟

 

 

 

مالدیو با ۳۰۰ کیلومتر مساحت و ۵۴۰ هزار نفر جمعیت کوچک ترین و کم جمعیت ترین کشور آسیا شناخته شده است. ساکنین این جزیره به زبان دهلی صحبت میکنند و دین رسمی آنها اسلام است که بیشترشان اهل تسنن هستند. واحد پولش جمهوی روفیه است ولی بدلیل توریستی بودن این مجمع الجزایر استفاده از دلار نیز رایج است.

ویزای فرودگاهی بگیرید

فرودگاه بین المللی ولانا فرودگاه مالدیو است که با نام فرودگاه ماله هم شناخته میشود .خوشبختانه ویزای مالدیو به صورت فرودگاهی است و ما ایرانی ها نیاز به ویزای قبل سفر نداریم.

برای سفر به مالدیو تنها مدارک مورد نیاز، پاپسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و ووچر رزرو هتل با تاریخ ورود و خروج از هتل است. بیشترین مدتی که می توانید در این جزایر اقامت داشته باشید ۳۰ روز است.

این مطلب را هم بخوانید: خرید بلیط چارتر تنها راه تجربه سفر ارزان است؟

بهتراست بدانید برای شارژر موبایلتان نیاز به تبدیل دارید چرا که برق شهری در مالدیو ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز است، پس پریز تبدیل را فراموش نکنید، البته اگر آن را جا گذاشتید میتوانید در فرودگاه مالدیو که به فرودگاه بین المللی ابراهیم نصیر نیز معروف است، یک تبدیل بخرید.

جزیره گردی فراموش نشود

بهترین راه برای سفر به مالدیو مسیر هوایی است. بعد از یک ساعت نیم پرواز وقتی به این سرزمین زیبا رسیدید، ترانسفر هتل شما را تا جزیره محل اقامتتان میرساند چرا که بهترین هتل های مالدیو در میان جزایر مختلف آن، پراکنده اند.

جزایر مالدیو از طریق خشکی بهم متصل نیستند و برای تردد باید از قایق، کشتی و یا هواپیمای دریایی استفاده کنید. گذار در این جزایر خالی از لطف نیست و حتما از دیدن مناظر طبیعی که عکس هایشان را همه جا دیده اید سرشار از لذت می شوید.شاید بهتر باشه بدانید در گذشته پادشاهان برای اقامت و تاج گذاری ماله، ‌پایتخت مالدیو را انتخاب می‌کردند.

 

 

چطور بهترین تور مالدیو را بشناسیم؟

 

در زیردریایی شام بخورید!

میتوانید تجربه متفاوتی در رستوران های شبانه زیر دریایی داشته باشید، غذاهای دریایی تازه و لذیذ را مزه کنید.از تماشای طلوع و غروب در سواحل مرجانی سرمست شوید به تماشای ستاره ها در آسمان پرستاره و صاف بنشینید، غواصی در آب های اقیانوس هند را از قلم نندازید!

بنای یادبود ‌سونامی، مقر مولی آگ، موزه‌ی ملی مالدیو، مسجد جامع ماله، ساحل مصنوعی ماله، جزیره مافوشی، بازار بزرگ ماهی ماله، ساحل درخشان جزیره وادهو، جزیره با آتول، خانه وال مالدیو، جزیره هووان فوشی، کاخ مولی آگه، جزیره جیراوارو، غواصی در صخره بنانا، جزیره باتالا از جاذبه های توریستی مالدیو به شمار می روند.

اگر با خواندن این مطلب دلتان خواست در سواحل مالدیو آفتاب بگیرید و برنامه شامی رمانتیک در زیردریایی بچینید، می توانید زودتر دست بکار شده و برنامه سفر زمستانی اتان را بچینید تا از سرمای زمستان دور شده و تجربه ای بهاری برای خود رقم بزنید، تنها کافی است تاریخ موردنظرتان را انتخاب کرده و تور متاسب خود را در علی بابا پیدا کنید.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه