ارسال به دیگران پرینت

ماکان بند | هواداران ماکان بند | امیر مقاره

پست جنجالی و عجیب امیر مقاره برای هوادارانش | قیافه عجیب خواننده خوش صدا + عکس

امیر مقاره عکسی جدید از خود منتشر کرده است.

پست جنجالی و عجیب امیر مقاره برای هوادارانش | قیافه عجیب خواننده خوش صدا + عکس

امیر مقاره خودش را برا ماکانی‌ها شیرین کرد!

امیر مقاره در حاشیه این عکس نوشته «خسته سر کار» و در ادامه با جمله «دوستتون دارم بیشتر از خودم» برای هوادارانش و ماکانی‌ها حسابی دلبری کرد.

امیر مقاره خودش را برا ماکانی‌ها شیرین کرده است.

 

شادی هواداران ماکان بند پس از دو سال دوری

گروه ماکان پس از حدود دو سال دوری از هوادارانش، بالاخره کنسرتش را روی صحنه برد تا شبی به یادماندنی را برای ماکانی‌ها رقم بزند.

ماکان بند دو سال پیش آخرین اجرایش را در تهران برگزار کرده بود. دو سالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا همه‌ی اجراهای صحنه‌ای به تعطیلی کشیده شد. با حضور دوباره‌ی اجراهای صحنه‌ای، گروه «ماکان بند» در ۶ دی ۱۴۰۰ روی صحنه‌ی تالار وزارت کشور رفت.

اجرایی که با استقبال هوادانِ این گروه همراه بود و شبی به یادماندنی را رقم زد. خانواده‌های بسیاری همراه با فرزندانشان که از طرفدارانِ پروپاقرص ماکان هستند، از ساعت‌ها قبل در مقابل تالار وزارت کشور بودند تا هنگام ورود به سالن فرابرسد.

تالار وزارت پس از حدود ۲۲ ماه، ۳ هزار مخاطب موسیقی را در خود جای داده بود. مخاطبانی که بیشتر آن‌ها از نوجوانان و جوانانِ کشورمان بودند. آن‌ها ۲۲ ماه بود که از رویدادهایِ اینچنینی به دور بودند. رویدادهایی که در نشاط و شادیِ جامعه تاثیر بسیاری دارد.

هواداران از همان ابتدا نشان دادند که به شدت دلتنگ روزهای کنسرتی هستند و چقدر به دنبال فضاهایی برای ابراز شادی و نشاط هستند.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه