ارسال به دیگران پرینت

نوار چسب | نوارچسب مخصوص صورت

نوارچسب مخصوص صورت باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها

شاید برایتان سؤال باشد که اصلاً نوارچسب مخصوص صورت چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست، نوارچسبی است که روی صورت می‌چسبانند به این امید که جلوی چین و چروک و خطوط ریز صورت را بگیرند.

نوارچسب مخصوص صورت باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها

آیا واقعاً نوارچسب مخصوص صورت باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها می‌شود؟ 

شاید برایتان سؤال باشد که اصلاً نوارچسب مخصوص صورت چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست، نوارچسبی است که روی صورت می‌چسبانند به این امید که جلوی چین و چروک و خطوط ریز صورت را بگیرند. این ترفند در تیک‌تاک همه‌گیر شد و یکی از کاربران ادعا کرد که تنها یک شب از این چسب استفاده کرده و صورتش تغییر قابل ملاحظه‌ای داشته است. 

پزشک متخصص پوست و استادیار، جاشوا زیچنر، می‌گوید: «ایده پشت نوارچسب صورت این است که شما از نظر فیزیکی از بالا بردن ابروها و چین کردن پوست جلوگیری کنید. از نظر تئوری این امر منطقی است، اما از نظر عملی مؤثر نیست.» شما می‌توانید نوارچسب را شب موقع خواب ببندید و صبح درست زمانی که از خواب بیدار می‌شوید کمی تفاوت را مشاهده کنید، به همان روشی که بوتاکس، لیزر یا حتی جراحی‌های زیبایی تهاجمی‌تر می‌توانند شما را از شر چین و چروک یا خطوط ریز خلاص کنند. 

خوبی و بدی نوارچسب صورت 

اگر به دنبال یک تغییر فوری هستید که برای مدت کوتاهی دوام داشته باشد، مثلاً بیشتر از یک یا دو ساعت طول نکشد، می‌توانید از نوارچسب صورت استفاده کنید. مایکل هورن، پزشک جراح پلاستیک، می‌گوید: «وقتی به صورت خود نوارچسب می‌زنید تا ماهیچه‌ها را ثابت نگه دارید، آن‌ها را از انجام کاری که قرار است بکنند بازمی‌دارید، در نتیجه مقاومت را افزایش می‌دهید. با انجام این کار، شما عضلات صورت خود را تمرین می‌دهید تا سخت‌تر کار کنند و به نوبه خود قدرتمندتر شوند. با گذشت زمان این عضلات می‌توانند قوی‌تر شوند و تشکیل خطوط ظریف و چین و چروک‌هایی را که می‌خواستید از آن‌ها دوری کنید تسریع کنند.» 

درست است! نوار چسب صورت می‌تواند ماهیچه‌هایی در سطح هیولاها ایجاد کند که چین و چروک را بدتر کند و کنترل آن را با روش‌های ساده‌ای مانند بوتاکس دشوارتر کند. این کار نه تنها به معنای شکست در رسیدن به هدف مورد نظر شما است، به ایجاد مشکل نیز کمک می‌کند. 

همیشه افرادی هستند که به دنبال روش‌های جدید هستند تا آن‌ها را جوان‌تر از آنچه هستند نشان دهد و هیچ ایرادی در این مسئله وجود ندارد. برخی می‌گویند پیری یک امتیاز است، در حالی که برخی دیگر برای جلوگیری از چین و چروک‌ها به هر روشی متوسل می‌شوند. اما نکته اینجاست که وقتی نوبت به رفع چین و چروک می‌رسد باید از هر چیزی که بیش از حد خوب به نظر می‌رسد، اجتناب کنید. چرا؟ چون ممکن است فقط گول تبلیغات را خورده باشید و چیزی عایدتان نشود. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه