ارسال به دیگران پرینت

برزیل | برزیل | بزرگترین کشور در آمریکای جنوبی

ویدئویی از تیراندازی در برزیل که فاز تان را می پراند | اینجا یک روز عادی در برزیل

برزیل بزرگترین کشور در آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین است.

ویدئویی از تیراندازی در برزیل که فاز تان را می پراند | اینجا یک روز عادی در برزیل

برزیل بزرگترین کشور در آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین است. برزیل بیش از 211 میلیون نفر جمعیت دارد، و پنجمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت و ششمین کشور پرجمعیت است.

پایتخت آن برازیلیا است و پرجمعیت ترین شهر آن سائوپائولو نام دارد. این کشور به دلیل بیش از یک قرن مهاجرت گسترده از سراسر جهان، یکی از ملل با فرهنگ متنوع است. این کشور با سایر کشورهای آمریکای جنوبی به جز اکوادور و شیلی هم مرز است و 47.3 درصد از مساحت قاره امریکا را در بر می گیرد.

آب و هوای برزیل طیف گسترده ای از شرایط آب و هوایی را در یک منطقه بزرگ تشکیل می دهد، اما بیشتر این کشور گرمسیری است. طبق سیستم Köppen ، برزیل دارای شش زیر گروه بزرگ آب و هوایی است : کویری، استوایی، گرمسیری، نیمه خشک، اقیانوسی و نیمه گرمسیری. بر اساس برآوردهای سال 2018 برزیل بزرگترین اقتصاد ملی در آمریکای لاتین، و نهمین اقتصاد بزرگ جهان است.

برزیل دارای اقتصاد مختلط با منابع طبیعی فراوان است. سرانه تولید ناخالص داخلی کشور بزریل در سال 2017 در حدود 15.919 دلار بود که بر اساس داده های صندوق بین المللی پول در رتبه 77 قرار گرفت. این کشور در بخش های کشاورزی، معدن، تولید و خدمات دارای بیش از 107 میلیون نفر نیروی کار می باشد (رتبه ششم در سراسر جهان) و نرخ بیکاری 6.2 درصد (رتبه 64 در سراسر جهان) است.

 

 

حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17
منبع : چند ثانیه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه