ارسال به دیگران پرینت

ذکر و دعا | ذکر روزانه

سوره و دعای رزق و روزی و گشایش کار | این دعا را قبل از انجام هر کار بخوانید

در این مقاله می خواهم دعاهایی که برای افزایش رزق و روزی است را به شما معرفی کنم که بتوانید از طریق آن به هر آنچه که می خواهید برسید. اگر به دنبال فراونی و افزایش رزق و روزی خود هستید این مقاله را بخوانید و موارد خواسته شده را انجام دهید تا خداوند روزی فراوان و حلال به شما عطا بفرماید.

سوره و دعای رزق و روزی و گشایش کار | این دعا را قبل از انجام هر کار بخوانید
برای افزایش رزق و روزی دعا هایی که بزرگان دین معرفی کرده اند را بخوانیم و به خداوند توکل کنیم که هر چه صلاح است برایمان اتفاق بیفتد. 

دعای رزق و روزی و گشایش کار

امام صادق (ع) می فرماید: اگر کسی در دو ماه پیاپی هر روز چهارصد مرتبه این دعا را بخواند، خدا علم بسیار یا مال بسیار به او کرامت می فرماید: « اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالَارْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمی وَ جُرْمی وَ اِسْرافی عَلی نَفْسی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ. » «آمرزش خواهم از خدایی که معبودی جز او نیست. زنده و پاینده و بخشاینده و مهربان پدیدآرنده آسمانها و زمین (آمرزش) از تمام ستمکاری و جنایت و زیاده روی بر خود و بسویش توبه کنم. »

دعای گشایش رزق و روزی

«اللّٰهُمَّ ارْزُقْنِی مِنْ‌فَضْلِکَ الْوَاسِعِ الْحَلالِ الطَّیِّبِ، رِزْقاً واسِعاً حَلالاً طَیِّباً بَلاغاً لِلدُّنْیا وَالْآخِرَةِ صَبّاً صَبّاً، هَنِیئاً مَرِیئاً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ وَلَا مَنٍّ مِنْ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ إِلّا سَعَةً مِنْ فَضْلِکَ الْوَاسِعِ، فَإِنَّکَ قُلْتَ: ﴿وَ سْئَلُوا اللّٰهَ مِنْ فَضْلِهِ﴾، فَمِنْ فَضْلِکَ أَسْأَلُ، وَمِنْ عَطِیَّتِکَ أَسْأَلُ، وَمِنْ یَدِکَ الْمَلْأَىٰ أَسْأَلُ.»

«خدایا نصیبم کن از احسان گسترده‌ات، حلال، پاکیزه، روزی فراخ، حلال، پاک‌، دلپذیر برای دنیا و آخرت، ریزان ریزان، گوارا، لذیذ، بدون زحمت و بدون منّت کشیدن از احدی از بندگانت، جز وسعتی از فضل واسعت، زیرا تو فرمودی: «از فضل خدا بخواهید»، پس از فضل تو می‌خواهم و از عطای تو درخواست می‌نمایم و از دست انباشته تو می‌طلبم.»

دعای رزق و روزی در مغازه

  • این دعا را 100 مرتبه بعد از نماز صبح بخوانید: لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ.
  • این دعا را 10 مرتبه بعد از نماز صبح بخوانید: یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط.
  • این دعا را 10 مرتبه بعد از نماز صبح بخوانید: سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ.

1-ختم سوره واقعه جهت وسعت رزق :

جهت وسعت رزق ومعیشت از شب شنبه ، هر شب سه بار سوره مبارکه واقعه را بخواند وشب جمعه 8مرتبه بخواند واین عمل را پنج هفته بجای آورد وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخواند:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین . فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد .

2-دعای گشایش رزق و روزی:

اللهم ارزقنی من فضلک الواسع الطیب رزقا واسعا حلالا طیبا بلاغا لدنیا و الاخره صبا و صباهنیئا مریئامن غیر کد ولا من احد من خلقک الاسعه من فضلک الواسع فانک قلب واسئلوا الله من فضله فمن فصلک اسئل ومن عطیتک اسئل و من یدک الملا اسئل

3-دعا به جهت وسعت رزق:

جهت تنگی روزی و رفع فقر 40 روز روزی یکمرتبه سوره مبارکه مزمل را بخواند.

4-دعا به جهت افزایش رزق و روزی:

براى رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز صد مرتبه بگوید:

لا اله الا اللّه الملک الحق المبین .

5-دعای افزایش رزق وروزی:

جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) 10 مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

6-برای گشایش روزی صد مرتبه در روز بگوید :

یا وَهّاب

 

7-ختم سوره مبارکه طه جهت افزایش رزق :

سوره مبارکه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شودواز جایی که گمان نداشته باشد خدا برای او روزی برساند ،واگر در هنگام طلئع آفتاب بخواند روزی تازه به او رسد واگر کسی این سوره مبارکه را بنویسد وهمراه خود داشته باشد در پی پی هر حاجتی برود موفق گردد ، واگر برای اصلاح بین دونفر بخواهد برود قبل از رفتن این سوره را بخواند .

8-دعا جهت توسعه رزق از امام جواد علیه السلام:

جهت وسعت رزق مکرر گفته شود:

یا من یکفى من کل شى ء و لا یکفى منه شىء اکفنى ما اهمنى .

 

9-برای گشایش در هر روز 77 مرتبه بگوید :

یا غَفور یا وَدود

10-دعایى جهت زیاد شدن رزق و اداءدین:

على علیه السلام فرمود: شکایت کردم به پیغمبر از قرض ، پس فرمود: بگو یا على !پس اگر به قدر کوه بزرگى قرض دارباشى خدا ادا مى فرماید. ان شاء اللّه تعالى .

اللهم اغننى بحلالک عن حرامک و بفضلک عمن سواک .

 

بیشتر بخوانید: 
 

این ذکرها در زیاد شدن ثروت اثر عجیبی دارند | دعای رزق و روزی فراوان

در این مقاله می خواهم دعاهایی که برای افزایش رزق و روزی است را به شما معرفی کنم که بتوانید از طریق آن به هر آنچه که می خواهید برسید. اگر به دنبال فراونی و افزایش رزق و روزی خود هستید این مقاله را بخوانید و موارد خواسته شده را انجام دهید تا خداوند روزی فراوان و حلال به شما عطا بفرماید.


 

ذکر رفع بیکاری و دعای شاغل شدن سریع

پاسخ هر سوال و نیازی در میان آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار جای گرفته است که در این بین برای دعا و ذکر رفع بیکاری و نیز دعای پیداکردن شغل برای افراد وجود دارد.

 

سه ذکر مهمی که معجزه می کنند | بهترین ذکر پیش خدا

هر انسانی در زندگی بنا به فطرت خود در پی آرامش روحی و روانی است که بخش بزرگی از آن بواسطه توکل و پرستش به وجود می آید.

 

 
 

 

منبع : بیتوته
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه