ارسال به دیگران پرینت

تنهایی | شاد بودن بدون حضور دوستان | دوستان

چگونه تنها و بدون حضور دوستان خود شاد باشیم؟

چگونه تنهایی و بدون حضور دوستان خود شاد باشیم؟

چگونه تنها و بدون حضور دوستان خود شاد باشیم؟

چگونه تنهایی و بدون حضور دوستان خود شاد باشیم؟

همه ما باید بدانیم که می‌توانیم تنها و بدون حضور دیگران نیز شاد باشیم و به‌آسانی بر احساس تنهایی غلبه کنیم. در اینجا چند راه را برای آنکه بتوانیم تنهایی احساس شادی کنیم و زندگی خود را جذاب‌تر کنیم معرفی می‌کنیم.

1-از مقایسه زندگی خود با دیگران دست بردارید

اولین راه برای اینکه بدون حضور دیگران شاد باشیم این است که بدانیم که هستیم و ارزش ما چقدر است. نباید خود را با زندگی دیگران مقایسه کنیم؛ حال می‌خواهد زندگی دوستانمان باشد یا همکاران یا بلاگرهای اینستاگرمی. شما می‌توانید با احساس ارزشمند بودن شادتر زندگی کنید و بدانید که وضعیت و جایگاهتان از بسیاری از مردم بهتر است.

2- از طبیعت لذت ببرید

طبیعت به شما کمک می‌کند که احساسات خود را کنترل کنید و آرامش بگیرید. قدم زدن زیر آسمان آبی راهی بی‌نظیر برای لذت بردن از تنهایی است. فاصله گرفتن از زندگی روزمره و دیدن زیبایی‌های طبیعت می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد و سلامت جسمی و روانی شما را بهبود بخشد.

3- ورزش کنید

ورزش منبع شادی است. وقتی ورزش می‌کنید اندورفین ترشح می‌شود که باعث ایجاد شادی و انرژی می‌شود. اگر احساس ناراحتی می‌کنید باید کار مفیدی انجام دهید. ورزش کردن بهترین راه است تا به شما احساس خوبی دست دهد. مدیتیشن نیز باعث تقویت تمرکز و ایجاد حس خوب می‌شود.

4- به دیگران نیکی کنید

بهترین راه برای اینکه بدون حضور دوستانمان شاد باشیم این است که کارهای داوطلبانه انجام دهیم. این عمل باعث می‌شود از نظر عاطفی حس بهتری داشته باشید. حواستان باشد به کسانی کمک کنید که واقعاً نیاز به کمک دارند. با انجام عمل خیر احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا می‌کنید.

5- برای چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید

وقتی به زندگی‌تان نگاه کنید، می‌بینید که زندگی شما جنبه‌های مثبتی دارد که ممکن است دیگران آن را نداشته باشند. شما باید سپاس‌گزار داشته‌هایتان باشید زیرا کمکتان می‌کند که به تنهایی هم شاد باشید.

6- برای خودتان غذاهای خوشمزه درست کنید

آشپزی فعالیتی است که باعث شادی و اشتیاق می‌شود. نباید فقط برای دیگران سفره‌های رنگی و غذاهای تزیین‌شده درست کنید. گاهی هم غذای مورد علاقه‌تان را بپزید، آن را تزیین کنید و از نوش جان کردن غذا لذت ببرید.

با عمل کردن به این نکات کوچک می‌توانید زندگی را برای خود هیجان‌انگیزتر کنید و بدون حضور دوستان و آشنایان نیز احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.

(استفاده از مطالب اختصاصی ۵۵آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است)

مترجم: مژده اصغرزاده

 

منبع : 55 آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه