ارسال به دیگران پرینت

در روز گذشته چند خودرو از تهران خارج شد؟

فرمانده پلیس راه پایتخت از ثبت بیش از سه میلیون و ۱۸۵ هزار تردد در محورهای برون شهری پایتخت در روز گذشته خبر داد.

در روز گذشته چند خودرو از تهران خارج شد؟

سرهنگ نوراله خادم در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره تردد ثبت شده در محورهای برون شهری اطراف پایتخت گفت: به طورکلی در روز گذشته شاهد افزایش تردد خودروها در سطح محورهای استان تهران نسبت به سه سال گذشته بودیم به‌طوری که در این روز در آزادراه تهران – کرج ۲۰۷ هزار و دو مورد تردد ثبت شد که بیشترین تردد را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در آزادراه تهران – قم نیز ۱۵۹ هزار و ۲۱۸ تردد ثبت شد، گفت: در محور تهران – شهریار نیز ۱۲۲ هزار و ۶۱۸ تردد به ثبت رسید. تعداد ترددهای ثبت شده در آزادراه تهران – ساوه نیز در این روز ۱۲۰ هزار و ۹۲۶ مورد بود.

خادم افزود: در محور احمدآباد مستوفی نیز ۹۳ هزار و ۱۴۳ تردد ثبت شد. محور تهران – جاجرود با ۹۲ هزار و ۲۱۸ مورد و محور ری – قرچک نیز با ۸۳ هزار و ۴۰۸ مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.

فرمانده پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه در آزادراه تهران – پردیس ۸۰ هزار و ۲۲۵ تردد ثبت شد، گفت: در محور دماوند – فیروزکوه ۷۷ هزار و ۸۱۹ تردد، در محور پاکدشت - شریف آباد ۶۴ هزار و ۳۴۷ تردد، در محور رودهن – دماوند ۶۳ هزار و ۶۱۴ تردد و محور تهران – لواسانات نیز ۶۳ هزار و ۴۴۷ تردد ثبت شد.

خادم مجموع ورودی خودرو به استان را نیز ۲۹۶ هزار و ۸۰۴ دستگاه اعلام کرد و گفت: ۳۹۶ هزار و ۷۰ دستگاه خودرو نیز از استان خارج شده اند.

وی همچنین مجموع تعداد وسیله نقلیه ثبت تردد شده را سه میلیون ۱۸۵ هزار و ۸۳۵ دستگاه اعلام کرد.

خادم در پایان اظهارکرد: برای سفرهای عید فطر پلیس راه از ابتدای هفته درآماده باش کامل است و این آماده باش تا پایان تعطیلات و بازگشت مسافران ادامه خواهد داشت.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه