ارسال به دیگران پرینت

رؤیای تیم کی‌روش بر باد رفت

یک رسانه مصری به نقل عضو کمیته انضباطی فیفا از رد شدن شکایت مصر از سنگال بابت تکرار دیدار با این تیم خبر داد.

رؤیای تیم کی‌روش بر باد رفت

یکی از اعضای کمیته انضباطی فیفا تایید کرد که کمیته انضباطی نتیجه بازی مصر و سنگال را که در چارچوب دور برگشت مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار شد، تایید کرد.

سایت مصری «صدی البلد» به نقل از این عضو کمیته انضباطی که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که نتیجه بازی برگشت مصر و سنگال تایید شد و یاران سادیو مانه به جام جهانی ۲۰۲۲ راه یافتند.

وی افزود: کمیته انضباطی همچنین تصمیم گرفت به دلیل اغتشاشات دسته جمعی در بازی برگشت، تیم سنگال را از حضور هوادارانش در ۳ تا ۵ مسابقه محروم کرده و فدراسیون فوتبال سنگال را نیز با جریمه مالی روبرو کند.

اتحادیه فوتبال مصر اعتراض رسمی خود را به فدراسیون بین المللی فوتبال "فیفا" ارائه کرده بود که در آن به دلیل ناآرامی هایی که قبل، حین و پس از بازگشت تیم ملی این کشور رخ داده بود، خواستار صعود تیم مصر به جام جهانی شده بود. 

فدراسیون فوتبال مصر در شکایت خود به فیفا موضوعاتی مبنی بر تلاش برای حمله به اعضای کاروان و بازیکنان مصر، عدم احترام هواداران سنگالی به سرود کشور مصر قبل از شروع مسابقه، استفاده از بنرهای نژادپرستانه علیه محمد صلاح، پرتاب بطری های آب به داخل زمین و مصدومیت الشناوی دروازه بان این تیم و در نهایت استفاده از لیزر هنگام ضربات پنالتی را مطرح کرده بود.

جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال مصر پیشتر تایید کرده بود که در صورت رد اعتراض فیفا، این فدراسیون شکایت خود را به دادگاه بین المللی ورزش (CAS) خواهد برد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه