ارسال به دیگران پرینت

تست خودشناسی | تصویر روحیات و احساسات خود | رازهایی درباره شخصیتتان

تست خودشناسی؛ گل مورد علاقه شما کدام است؟

با انتخاب یک گل در تصویر روحیات و احساسات خود را بهتر می شناسید و به رازهایی درباره شخصیتتان پی می برید.

تست خودشناسی؛ گل مورد علاقه شما کدام است؟

به نقل از طلا؛ گل ها به ما حس شادابی، طراوت و عشق می بخشند. آنها می توانند اطلاعات مهمی در مورد زندگی، نیازها و شخصیتمان فاش کنند.

تصویر را با دقت مشاهده کنید و یکی از گل ها را انتخاب کنید.

جازمین ( وفادار و صمیمی)

شما فردی با محبت، صادق ، بسیار وفادار و متعهد است. شما برای صداقت بسیار ارزش قائل هستید. پشت این همه وفاداری ممکن است کمی بی اعتمادی پنهان باشد. به همین خاطر، وقتی کسی شما را ناراحت می کند، برای شما سخت است که دوباره به او اعتماد کنید.

هیجان را وارد زندگیتان کنید واز تنوع و امکانات جدید لذت ببرید. روبه‌رو شدن با چالش های متفاوت به شما کمک می‌کند تا رشد کنید و شاد باشید.

ارکیده (لطیف و احساسی)

شما فردی بردبار، بسیار مهربان و با ملاحظه هستید که همیشه دوست دارید از دیگران حمایت کنید.

شما تمام تلاش خود را می کنید تا همیشه مهربان بمانید، حتی گاهی اوقات احساساتتان را پنهان می کنید و یا نادیده می گیرید. اما بدانید این احساسات ممکن است فوران کند و به همه آسیب برساند.

باید یاد بگیرید تمام احساساتتان را به طور کامل بپذیرید و آنها را پنهان نکنید.شما می توانید احساسات و زندگیتان را کنترل کنید تا روزهای شما شاد و پر انرژی باشد.

رز (شجاع و رویاپرداز)

شما فردی قوی، سخت گیر، مصمم و شجاعت هستید که برای رسیدن به رویاهایتان، تلاش می کنید. شما استعداد و انرژی زیادی دارید، اما گاهی اوقات بی حوصله می شوید که بر برنامه هایتان و تحقق اهدافتان تأثیر میگذارد.

شما باید بیاموزید که زندگی بی نقص نیست و باید خودتان به تنهایی تلاش کنید. با فداکاری نمی توانید به جایی برسید. با ریتم زندگی جریان داشته باشید وسعی کنید به دیگران اعتماد کنید. هر روز بیشترین تلاش خود را بکنید چون صبر، پشتکار و خوش بینی کلید موفقیت است.

آفتابگردان ( پرانرژی)

شما فردی پرانرژی، خوش بین، در برخی موارد بی گناه و بسیار پرشور و هیجانی هستید. همیشه بیشتر تصمیمات زندگی شما تحت تأثیر منطق و عقلتان گرفته می شود.

باید بگذاری قلبت راه را نشانت دهد و منطق گام های تو را هدایت کند. تلاش کنید هیجانتان را کمتر کنید و ایده ها و خواسته های خود را با عقل ارزیابی کنید.

وقتی یاد بگیرید چه زمانی از عقل و منطقتان استفاده کنید، خواهید دید که چگونه زندگی شما آرام و شاد می شود، زیرا هرکسی که با صدای دل و عقل خود هدایت شود، عموماً تصمیمات خوبی می گیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه