ارسال به دیگران پرینت

اختلافات شخصی، این 2 روستا را به جان هم انداخت

اختلافات شخصی به درگیری اهالی ۲ روستای شهرستان آق‌قلا در استان گلستان منجر شد.

اختلافات شخصی، این 2 روستا را به جان هم انداخت

فرمانده انتظامی آق‌قلا در استان گلستان گفت: اختلافات شخصی به درگیری اهالی ۲ روستای این شهرستان منجر شد که در پی آن چند نفر مجروح و عوامل بروز حادثه دستگیر شدند.

سرهنگ اکبر سجادی اظهار داشت: اختلافات شخصی باعث درگیری اهالی روستاهای یلمه‌سالیان و اتحاد سه این شهرستان شد که با حضور پلیس و وساطت ریش سفیدان و روحانیون محل پایان یافت.

وی خاطرنشان کرد: با گزارش شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین اهالی ۲ روستا در حومه این شهرستان، بلافاصله ماموران امروز در محل حاضر شدند  که در نتیجه این اختلافات و نزاع دسته جمعی بوجود آمده تعدادی از طرفین مجروح شدند.

به گفته سجادی پلیس مجروحان را به مراکز درمانی منتقل و چند نفر از عوامل درگیری که باعث برهم زدن نظم و آرامش محل شده بودند دستگیر کرد.

وی در بیان جزییات این حادثه اظهارداشت: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن است که اختلافات شخصی چند نفر و اقدامات احساسی تعدادی از جوانان ۲ روستا عامل ایجاد این درگیری بوده که با حضور مقتدرانه پلیس شهرستان و همکاری فعالانه و موثر بزرگان، ریش سفیدان و علمای روستا، این درگیری پایان یافت.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز تحقیقات و درخواست اهالی، تعدادی از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و در کمترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر این که آرامش و امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و هرگونه اختلافی باید از مسیر قانونی پیگیری شود، گفت: مخلان نظم و امنیت و آرامش بدانند که پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت تمام با هرگونه هنجارشکنی و اقدام مخل نظم و امنیت اجتماعی برخورد خواهد کرد.

استان ۲ میلیون نفری گلستان ۱۴ شهرستان دارد.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه