ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ‏

احمد هاشمی شاهرودی به ۱۰ سال حبس محکوم شد

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با احکام صادره پرونده اختلاس بانک سرمایه گفت: ‏اخیرا پرونده منتهی به صدور حکم قطعی شده و کسانی که تحت تعقیب‌اند مجموعا به ۱۷۰ سال محکوم شدند. احمد هاشمی شاهرودی به ۱۰ سال حبس و رد مال محکوم شد.


احمد هاشمی شاهرودی به ۱۰ سال حبس محکوم شد

 سیداحمد هاشمی شاهرودی برادرزاده آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس اسبق قوه قضائیه به دلیل محکومیت در پرونده فساد مالی بانک سرمایه، به 10 سال زندان و رد مال محکوم شد.

این خبر را امروز سخنگوی قوه قضائیه درباره متهمان پرونده بانک سرمایه اعلام کرد.

علاوه براین، محمد امامی فعال اقتصادی و سرمایه گذار فیلم و سریال هم به 20 سال زندان و ردمال محکوم شد. او به عنوان سرمایه گذار سریال شبکه خانگی "شهرزاد" مشهور شد.

ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضائیه در این باره توضیح داد: در خصوص بانک سرمایه پرونده های متعددی تشکیل شد و برخی منتهی به صدور حکم قطعی و اعلام شدند. اخیرا پرونده منتهی به صدور حکم قطعی شده و کسانی که تحت تعقیب اند مجموعا به ۱۷۰ سال محکوم شدند.

در این رابطه محمد امامی (فعال اقتصادی و سرمایه گذار فیلم و سریال) به جرم اخلال کلان در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و رد مال، انفصال از خدمات دولتی، سید احمد هاشمی شاهرودی به ۱۰ سال حبس و رد مال، شهاب الدین قندالی (مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی فرهنگیان) به جرم معاونت در اخلال در نظام اقتصادی به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس محکوم شدند. یکی از همدستان هم به جرم مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و رد مال محکوم شده ولی چون حکم غیابی است اسمش را نمی گویم.

وی افزود: ۶ متهم هم به دو فقره حبس محکوم شدند. ۱۵ نفر هم به حبس و رد وجوه محکوم شدند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه