ارسال به دیگران پرینت

آخرین وضعیت کووید در شانگهای؛

شانگهای قرنطینه خود را کاهش داده است

شانگهای قرنطینه خود را کاهش داده است و در مجموع ۱۲ میلیون نفر از جمعیت ۲۵ میلیونی این شهر اجازه خروج از خانه‌های خود را دارند.

شانگهای قرنطینه خود را کاهش داده است

شانگهای محدودیت‌های سختگیرانه کووید-۱۹ را کاهش داده است و به ۴ میلیون نفر دیگر اجازه داد تا خانه‌های خود را ترک کنند. به گفته‌ی سران بهداشت این شهر، این تعداد (۴میلیون نفر)، در مجموع، جمعیتِ آزادشده از قرنطینه را به ۱۲ میلیون نفر می‌رساند.

دولت چین روز چهارشنبه ۱۹هزار و ۹۲۷ مورد جدید ابتلا را گزارش کرد که ۹۵ درصد از کل این آمار مربوط به شانگهای است.

آخرین وضعیت کووید در شانگهای؛ ۱۲ میلیون نفر از قرنطینه آزاد شده‌اند

 

روز دوشنبه، مقامات شانگهای اولین مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ را از زمان اعمال محدودیت‌های جدید قرنطینه در شهر در ماه مارس گزارش کردند. به گفته کمیسیون بهداشت شانگهای، سه نفر که همگی در سنین بالا و واکسینه‌نشده بودند، در بیمارستان جان باختند.

موج جدیدی از واریانت اومیکرون در ماه فوریه در این شهر آغاز شد که در واکنش به این اتفاق، شانگهای مشاغل را تعطیل کرد، دستور قرنطینه داد و ساکنان را مجبور کرد در خانه‌های خود بمانند.

به گفته تیم هاکسلی، بنیانگذار کشتی‌رانی ماندارین، در طول قرنطینه، بندر شانگهای باز مانده است اما آسیب‌های اقتصادی ناشی از قرنطینه، بسیار است.

قرنطینه، بخشی از سیاست کوویدِ صفر یا COVID Zero در چین است. این اقدامات زنجیره تأمین را مختل نموده و به اقتصاد چین آسیب وارد کرده است.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه