ارسال به دیگران پرینت

رئیس سازمان سنجش: آزمون های سراسری از سال ۱۴۰۳ هوشمند و الکترونیک برگزار می شود

عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: از سال ۱۴۰۳ آزمون‌های سراسری به صورت هوشمند الکترونیک برگزار می‌شود. او گفت: از سال ۱۴۰۳ با تحقق این نوع آزمون، هر داوطلب می تواندهر یک ماه یا دو ماه یک بار به صورت آزمایشی در رقابت‌های علمی شرکت و شانس خود برای حضور در دانشگاه مورد نظرش امتحان کند.

رئیس سازمان سنجش: آزمون های سراسری از سال ۱۴۰۳ هوشمند و الکترونیک برگزار می شود

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: از سال ۱۴۰۳ آزمون‌های سراسری به صورت هوشمند الکترونیک برگزار می‌شود.

عبدالرسول پور عباس در نشست با مسئولان برگزاری آزمون‌های سراسری در قم با بیان اینکه برگزاری آزمون‌های سراسری به سمت و سوی هوشمندی و الکترونیکی شدن می‌رود، گفت: از سال ۱۴۰۳ با تحقق این نوع آزمون، هر داوطلب می تواندهر یک ماه یا دو ماه یک بار به صورت آزمایشی در رقابت‌های علمی شرکت و شانس خود برای حضور در دانشگاه مورد نظرش امتحان کند.

او می گوید: با برگزاری آزمون‌های هوشمند، داوطلبان می‌توانند آزمونی که آزمایشی داده اند و رضایت دارند را به عنوان آزمون اصلی خود تلقی کنند.

پور عباس گفت: در جلسه با مسئولان برگزاری آزمون در قم هم، تمامی راهکار‌های مورد نظر برای برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری بازنگری و تاکید شد آزمون امسال به شکل شایسته‌ای برگزار شود.

او گفت: در برگزاری آزمون‌های امسال، بهترین حوزه‌های آزمونی را سازماندهی کرده ایم تا داوطلبان با امنیت کامل در این رقابت شرکت کنند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه