ارسال به دیگران پرینت

مجلس | طرح صیانت | صحن علنی مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس: طرح صیانت در کمیسیون مشترک جدید به صورت عادی بررسی و در صحن به رای گذاشته می‌شود

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به رای نمایندگان به بازگشت طرح صیانت به صحن علنی و انحلال کمیسیون مشترک طبق اصل ۸۵ قانون اساسی گفت: طرح صیانت در کمیسیون مشترک جدید به صورت عادی بررسی شده و گزارش آن به رای گذاشته می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس: طرح صیانت در کمیسیون مشترک جدید به صورت عادی بررسی و در صحن به رای گذاشته می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به رای نمایندگان به بازگشت طرح صیانت به صحن علنی و انحلال کمیسیون مشترک طبق اصل ۸۵ قانون اساسی گفت: طرح صیانت در کمیسیون مشترک جدید به صورت عادی بررسی شده و گزارش آن به رای گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رأی نمایندگان مجلس به بازگشت طرح صیانت به صحن علنی اظهار داشت: بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس دارای روند خاصی است که مانند بررسی طرح‌ها و لوایح است.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل کمیسیون مشترک که با کمیسیون مشترک طبق اصل ۸۵ قانون اساسی متفاوت است، بخش‌های مختلف طرح صیانت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و بعد از آنکه متن اولیه مورد بررسی قرار گرفت گزارش آن به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد و صحن فصل به فصل و ماده به ماده آن را بررسی خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: بعد از رأی امروز نمایندگان مجلس برای بازگشت طرح صیانت به صحن علنی مجلس، کمیسیون مشترکی که طبق اصل ۸۵ قانون اساسی تشکیل شده بود منحل می‌شود و قرار است کمیسیون مشترک دیگری با حضور نمایندگانی که از کمیسیون‌های تخصصی مجلس به این کمیسیون معرفی شده‌اند تشکیل خواهد شد و درباره طرح صیانت بحث و بررسی خواهد کرد.

سلیمی گفت: کمیسیون مشترکی که در آینده تشکیل خواهد شد مانند سایر کمیسیون‌ها وضعیت استانداردی خواهد داشت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه