ارسال به دیگران پرینت

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

️افزایش ۴ درصدی جابه‌جایی مسافران نوروزی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ️افزایش چهار درصدی جابجایی مسافران نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

️افزایش ۴ درصدی جابه‌جایی مسافران نوروزی در کرمانشاه

فریبرز کرمی اظهار کرد: با آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۱ تا کنون ۶۳ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه جابجا شدند که نسبت به سال گذشته با رشدی چهار برابری روبرو است.

وی افزود: ۲۱ هزار نفر از هموطنان برای انجام سفرهای نوروزی خود از اتوبوس استفاده کرده‌اند که نسبت به سال گذشته با رشدی ۲۵ درصدی روبرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۳ هزار نفر با مینی بوس سفر کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش هفت درصدی داشته است.

کرمی بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا کنون ۱۹ هزار مسافر توسط سواری جا به جا شدند که نسبت به سال گذشته رشد یک درصدی دارد.

وی ادامه داد: در این طرح نوروزی امسال ۱۸۲ دستگاه اتوبوس، ۸۱۶ دستگاه مینی‌بوس و ۹۲۸ دستگاه سواری کرایه برای جابجایی مسافران نوروزی در آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نظارت و بازرسی شرکت‌های حمل و نقل مسافر ایام نوروز خبر داد و خاطر نشان کرد: نظارت جدی بر تعرفه‌ها و نرخ‌ها هم در استان کرمانشاه خواهیم داشت و کشیک نوروزی نیز برای رسیدگی به تخلفات و شکایات برقرار است.

کرمی تاکید کرد: شهروندان هرگونه شکایت و نارضایتی را می‌توانند شماره سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری کنند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه