ارسال به دیگران پرینت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان :

مجموع کرونایی های بستری و سرپایی استان سمنان از ۶۰ هزار نفر گذشت

مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید-۱۹ در مجموعه تحت پوشش دانشگاه از مرز ۶۰ هزار نفر گذشت


مجموع کرونایی های بستری و سرپایی استان سمنان از ۶۰ هزار نفر گذشت

دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری و سرپایی از مرز ۶۰ هزار نفر گذشت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بااشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۰ هزار و سه مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از ششم الی هفتم فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۱ هزار و ۷۱۴ نفر رسیده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: علاوه بر این در این مدت ۴۸ هزار و ۲۸۹ بیمار نیز در مناطق تحت پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۰ هزار و ۴۹۹ نفر رسید.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه