ارسال به دیگران پرینت

خودرو خارجی وارداتی

رسوب ۹۸۱ خودروی خارجی وارداتی در بندر بوشهر

براساس دستور رئیس جمهور و تأکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی در این هفته موجودی کالاها در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهیه و تعیین تکلیف می‌شود.

رسوب ۹۸۱ خودروی خارجی وارداتی در بندر بوشهر

براساس دستور رئیس جمهور و تأکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی در این هفته موجودی کالاها در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهیه و تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به رسوب ۹۸۱ خودرو خارجی وارداتی در بندر بوشهر گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه، پرونده این خودروها در دادگاه انقلاب اسلامی تهران در حال رسیدگی است و تعیین تکلیف می‌شود.

عبدالمجید اجتهادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تعیین تکلیف کالاها در انبارهای اموال تملیکی اظهار داشت: براساس دستور رئیس جمهور و تأکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی در این هفته موجودی کالاها در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهیه و تعیین تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه در این لیست که تهیه می‌شود وضعیت کالاهای متروکه و قاچاق مشخص می‌شود، تصریح کرد: تا پایان فروردین با مشخص شدن وضعیت موجودی کالاها در انبارهای متروکه، این انبارها برای فعالیت واردات و صادرات در اختیار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه باتأکید رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه هم‌افزایی و همگرایی ملی در خصوص تعیین تکلیف کالاها در سازمان اموال تملیکی شکل گرفته است گفت: تا پیش از عید نوروز 54 درصد از انبارهای این سازمان از کالاها تخلیه و در برخی از استان‌ها تجمیع انبار صورت گرفته است.

اجتهادی با اشاره به رسوب 981 خودرو خارجی وارداتی در بندر بوشهر تصریح کرد: مشکل این خودروها مربوط به چند سال گذشته است که برای بنادر و دریانوردی، گمرک و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مشکلاتی به‌وجود آورده است.

وی اضافه کرد: با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه، پرونده خودروهای رسوبی بوشهر، در دادگاه انقلاب اسلامی تهران در حال رسیدگی است و تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور بیان کرد: با صدور رأی قطعی برای کالاها ، باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

اجتهادی ابراز امیدواری کرد تا ماه خرداد موجودی کالاها در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر به حداقل برسد .

وی همچنین در مورد مزایده‌های فروش هم گفت: مزایده کالا با راه‌های بهتر و با شفاف‌سازی، به‌صورت حراج الکترونیک و از طریق بورس کالا امسال دنبال می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از 2 هزار پرونده در سازمان اموال تملیکی بوشهر تعیین تکلیف و از حجم کالاهای رسوبی کاهش یافت.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه