ارسال به دیگران پرینت

سردار هادیانفر:

۶ ماشین پلیس در کرج با آب کار می‌کنند

سردار هادیانفر گفت: همین الان دانشمندان جوان ما سوخت آب را به جای بنزین تولید کرده‌اند و اکنون ۶خودروی پلیس ما در البرز از آب برای تردد استفاده می‌کنند.

 ۶ ماشین پلیس در کرج با آب کار می‌کنند

سردار هادیانفر گفت: همین الان دانشمندان جوان ما سوخت آب را به جای بنزین تولید کرده‌اند و اکنون ۶خودروی پلیس ما در البرز از آب برای تردد استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امروز یکی بیاید از خودروساز بپرسد که چرا از چین قطعه وارد می‌کنند؟ چه‌کسی بر کیفیت قطعه چینی نظارت دارد؟ ما مادامی که نگاهمان به قطعات چینی است هیچ‌گاه خودروی ملی نداریم.

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا افزود: متأسفانه نگاه خودروساز ما به خارج است؛ مگر صنایع ما نگاه به بیرون داشته‌اند که اکنون بزرگ‌ترین موشک‌های بالستیک را در منطقه داریم؟ الان در دانشگاه‌های ما خودروی ملی تولید کرده‌اند، اما حمایت نشده‌اند.

 

 

سردار هادیانفر گفت: همین الان دانشمندان جوان ما سوخت آب را به جای بنزین تولید کرده‌اند و اکنون ۶خودروی پلیس ما در البرز از آب برای تردد استفاده می‌کنند. حالا هر چه به‌خودروساز می‌گوییم از آب استفاده کن، هزار اما و اگر می‌آورد. بالاخره اینها باید بروند دنبال اینکه در کشور را ببندیم و یک خودروی ملی به‌طور صددرصد که صفر تا ۱۰۰قطعاتش مال همین کشور است را تولید کنیم.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این بحث تازه ای نیست استفاده کردن از اب بجای بنزین در خودرو همین الان با خرید ی کیت میشه این کار کرد اما به هیچوجه کارایی نداره بد نبود ایشون اول تو اینترنت ی جستجو میکردن میدیدن این بحث بیشتر سواستفاده و کلاهبرداری

    • ناشناس ارسالی در

      سردار سوخت هیدروژن تولیدی از آب را بسیار از محققین سالها قبل در بقیه کشورها استفاده کردن و ابتکار محقق ایرانی نیست. این سوخت به مراتب گرانتر و پر هزینه از سوخت فسیلی و کاملا غیر اقتصادی است. موشک ها راهم 80 سال قبل بقیه کشورها ساختند و ما از آنها کپی برداری کردیم. موشک های با قابلت موشک های ما را 60 سال قبل کشورهای دیگر ساختند و امروز موشک هایی بسیار پیشرفته تر از ما دارن

    • رضا ارسالی در

      ایران خودرو و سایپا بیرزار و متنفر هستند از مخترعین و می‌خواهند که با سودهای زیاد از ماشین و قطعات چینی مانند زالو ادامه حیات دهند

    • کوچک ارسالی در

      سلام بر آنهایی‌که ایران عزیز را دوست دارند وبرای سربلندیش دست به اختراع میزنند و خدا لعنت کند کسانیکه تا الان نگذاشته صنعت خودرو از وابستگی به کشورهای خارجی رهایی یابد

    • مهیار ارسالی در

      این موضوع قابلیت اجرایی در پیشگیری از آلودگی هوا و صرفه اقتصادی در مصرف انرژی کلی در بازه هایی از سرعت و قدرت موتور دارد.
      در جهان بر روی این موضوع کار شده است، و اینجانب نیز در سال ۹۰ نمونه هایی از آن را ثبت اختراع داخلی کردم، تعدادی از محاسبات علمی مربوطه در پروژه پایان نامه نیز اشاره شده است، در همان سال نیز پیشنهاد استفاده از این تکنولوژی را در گزارش های مطبوعاتی برای صنایع اعلام داشتم؛ هم اکنون نیز آماده همکاری هستم.

      • پشتیبان ارسالی در

        بسیار عالی،
        امیدواریم خودروسازان داخلی ، قدر شما را بشناسند و تا دیر نشده برای استفاده از این تکنولوژی به شما که به صورت علمی روی این موضوع کار کرده اید پیشنهاد بدهند، تا دست سودجویانی که دارند سو استفاده می کنند و یا واردات این موضوع توسط سوداگران گرفته شود.
        آمین
        ....ساخت دستگاه هیدروکسی ساز برای نخستین بار....

      • دانش بنیان ارسالی در

        این دستگاه هم دانش بنیان است، هم اشتغالزایی دارد و هم قابلیت تولید صنعتی، پس مسولین محترم به منظور پیشگیری از آلودگی از دانش آقای مهیار استفاده کنند.

    • جام جهانی ارسالی در

      جام جهانی ما حمایت از تولیدات دانش بنیان.
      جام جهانی ما اشتغالزایی ملی.
      جام جهانی ما ایجاد بستری مناسب برای پیشرفت نخبگان.
      جام جهانی ما اقدام و عمل بجای شعار.
      جام جهانی ما ثروت حاصل از دانش.
      ...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه