ارسال به دیگران پرینت

سید محمد زهیر غرضی

واکنش دکتر غرضی نسبت به توهین خواننده‌ی معروف به خلیج فارس

دکتر سید محمد زهیر غرضی، مدیر مسئول وبسایت ۵۵آنلاین، در قالب یک توییت، نسبت به توهین ابراهیم حامدی به خلیج فارس، واکنش نشان داد.

واکنش دکتر غرضی نسبت به توهین خواننده‌ی معروف به خلیج فارس

ابراهیم حامدی، معروف به ابی، خواننده‌ی ایرانی، در جواب این سوال که چرا ترانه‌ی خلیج فارس را در کشور‌های منطقه نمی‌خوانی گفته: اسم خلیج فارس، یک بحث سیاسی است میان ایران و امارات؛ ترانه خلیج فارس را نخواندم که هر سال این دیدار [از امارات، عربستان و کشور‌های منطقه] را داشته باشم.

دکتر سید محمد زهیر غرضی، مدیر مسئول وبسایت ۵۵آنلاین، در قالب یک توییت، نسبت به توهین ابراهیم حامدی به خلیج فارس، واکنش نشان داد.

 

IMG_20220323_025112_511

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضا ارسالی در

      از ماست که بر ماست ، خلیج همیشه فارس تا ابد خلیج فارس خواهد ماند حتی اگر کل کشورهای عربی با خاک یکسان شوند

    • ناشناس ارسالی در

      اولا که ایشون معروف هستن به آقای پول، دومن وقتی این آقا حق ورود به کشور خودش و حق مسلم داشتن یک متر از خاک وطنش نداره نبایدم تعصبی به ایران داشته باشه منم بودم همین کار می‌کردم.

    • حمید ارسالی در

      وقتی هرکسی از ننه و باباش قهر میکنه میشه خواننده ! چون تو مملکت هم بهش بها نمیدن میشه اپوزسیون و... متاسفانه عیب از خود ماست که بچه را بحال خودش رها میکنیم ، از طرفی بی غیرتی و بی تعهدی در افراد حاصل آموزشهای خودمان ماست نتیجه از ماست که برماست ....

    • امانی ارسالی در

      از آقای ابی وسایر خوانندگان ومطربان فراری که برای پول تن به هر خواری و ذلتی میدهند انتظاری نیست بالاخره پول از نظر آنها از همه چیز بالاتر است اسف بارتر اینکه هر ساله در مناسبتهای مختلف هموطنان خودمان که خیلی هم مدعی پر طمطراق ایرانی بودن هستند برای تماشای کنسرت های این مزدوران وطن فروش هزاران دلار یا یورو خرج میکنند و باعث رونق کسب وکار دشمنان این مرزوبوم در کشور های ترکیه و امارات و ارمنستان و گرجستان وسایر جاها ی دیگر میشوند خائن تر از اینها کجا میشه پیدا کرد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه